"Lexus" kā premium zīmols ir jaunāks par "vāciešiem", un, lai gan ir hibrīdu pionieris, pagaidām tikai sāk attīstīt elektromobiļu sadaļu. Lexus saimē tagad atrodams arī visos parametros jaudīgs elektromobilis ar nosaukumu RZ. Taču tas ir dārgāks, tāpēc "Lexus" nolēmis pilnveidot elektrisko UX300e.
Ar sportisku pieskaņu. Modernizētais "Lexus UX300e"
Baterija ir par 40% ietilpīgāka, un krosovers spēj veikt līdz pat 480 km ar vienu uzlādi Benedikts Vanags, autosportists: "Domāju, ka "Lexus" patlaban mainās. Sākotnēji tas bija tikai komfortabls, mierīgs luksusa auto. Pašlaik es manu, ka "Lexus" gēnos vai mentalitātē parādās vairākas sportiskas iezīmes."
Tas sāk kļūt par automašīnu braucējam, ne tikai pasažieriem. Urmo Āva, "Rally Estonia" organizators: "Lielākais pārsteigums bija piekare. Mēs bijām mazliet nerātni. Tur bija mazs gabaliņš nelīdzenas grants, kur mēs kopā ar igauņu žurnālistu braucām tik ātri, ka organizatori mums māja, ka esam pārāk ātri. Pat šajā grants posmā mašīna turējās ļoti labi."
Reizē ar lielāku bateriju "Lexus UX" parādījušies arī citi atjauninājumi: jauna. multimediju iekārta ar skārienjutīgu ekrānu, un kopā ar "Panasonic" izstrādāta jauna gaisa attīrīšanas un mitrināšanas sistēma.
Plašāk "TV Autoziņas" sižetā!