Turpinās diskusijas par sabiedrībā plašu rezonansi izraisījušo CSDD kampaņu (9)

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Turpinās diskusijas par sabiedrībā plašu rezonansi izraisījušo CSDD kampaņu
Turpinās diskusijas par sabiedrībā plašu rezonansi izraisījušo CSDD kampaņu Foto: Ekrānšāviņš no "Twitter"

Kampaņas vizuālais vēstījums un saturs nekādā mērā nedrīkst radīt divdomību, citu sabiedrības locekļu aizskaršanu vai stigmatizāciju, kā arī aizskart citas iestādes tēlu un reputāciju, komentējot Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) jaunās kampaņas "Laimē ceļojumu uz cietumu vai ievēro ātrumu" materiālus, sacīja Ieslodzījuma vietu pārvaldes (IeVP) Sabiedrisko attiecību speciāliste Elīna Admidiņa.

IeVP augstu vērtē Satiksmes ministra Kaspara Briškena (P) operatīvo rīcību lūdzot steidzami rast risinājumu šīs CSDD reklāmas pārstrādē.

Tāpat IeVP norāda, ka katram ir tiesības prasīt tiesas ceļā atsaukt ziņas, kas aizskar viņa godu un cieņu, ja šādu ziņu izplatītājs nepierāda, ka tās atbilst patiesībai.

Jau vēstīts, ka publiskajā telpā parādoties kampaņas materiāliem ar drūmām un klišejiskām ainām no cietuma, tajā skaitā uz flīzēm nokritušu ziepju gabaliņu, atsevišķi sociālo tīklu lietotāji izteica kritiku par stereotipu kultivēšanu. Satiksmes ministrs Kaspars Briškens (P) tviterī ierakstīja, ka, lai arī iestājas par drošību uz ceļiem, tomēr nevar atbalstīt vardarbības upuru un ieslodzīto stigmatizāciju.

CSDD pēc tam izplatīja paziņojumu, kurā skaidro, ka jaunajā kampaņā vēršas tikai un vienīgi pret ātruma pārsniegšanas bīstamību un viennozīmīgi iestājas pret cieņu aizskarošu attieksmi pret ieslodzītajiem. "Apzinoties cieņpilnas attieksmes nozīmīgumu pret ikvienu indivīdu, nekavējoši tiek veiktas izmaiņas kampaņas materiālos," sola CSDD.

Kā ziņots, jauno kampaņu, kuras mērķis ir sekmēt atļautā braukšanas ātruma ievērošanu, CSDD prezentēja 5.oktobrī.

Kampaņa organizēta saskaņā ar Ceļu satiksmes drošības plāna 2021.-2027.gadam paredzētajiem rīcības virzieniem ar mērķi 2030.gadā ceļu satiksmes negadījumos bojāgājušo un smagi ievainoto skaita samazināt par 50% attiecībā pret 2020.gadu.

Sociālo kampaņu pret atļautā ātruma pārsniegšanu organizē CSDD sadarbībā ar Valsts policiju un partneriem "Circle K", "CityBee", "Ergo" un "Mapon".

Kampaņu finansē no CSDD un Ceļu satiksmes drošības padomes līdzekļiem.

Komentāri (9)CopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu