Vai nu maksā, vai neskaties vispār: "YouTube" aktīvi vēršas pret reklāmas bloķētājiem (20)

TVNET | FINANCENET
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: dpa/scanpix

“YouTube” sācis cīņu pret reklāmas bloķēšanu, ko piekopj lietotāji visā pasaulē. Kā vēsta “The Verge”, video platforma sākusi “globālus pūliņus”, lai mudinātu pāriet uz “YouTube” maksas versiju, vai pretējā gadījumā skatīties reklāmas.

Kā norāda “YouTube” pārstāvji, platforma jau jūnijā atslēgusi iespēju skatīties video tiem lietotājiem, kuri izmanto reklāmas bloķētājus. Tomēr “YouTube” komunikācijas vadītājs Kristofers Lotons paziņojis, ka “tas bijis vien neliels eksperiments”.

Tagad “YouTube” ir paplašinājis šos pūliņus. Pēdējo nedēļu laikā arvien vairāk lietotāji ar uzstādītiem reklāmas bloķētājiem interneta pārlūkprogrammās pamanījuši, ka viņiem ir liegta video skatīšanās.

Platforma norādījusi, ka reklāmas bloķēšanas programmatūra pārkāpj “YouTube” noteikumus un uzsver, ka tieši reklāma atbalsta satura veidotājus un ļauj vērot video saturu miljoniem lietotāju visā pasaulē.

Jau šī gada jūnijā “YouTube” sāka testēt jaunu ierobežojumu veidu, kā uzdevums bija sarežģīt dzīvi lietotājiem, kas izmanto reklāmas bloķētājus. Toreiz tika ziņots, ka video atskaņotājs pārtrauks darbību pēc trīs video noskatīšanās, ja lietotājs turpinās izmantot reklāmas bloķēšanas programmatūru.

Komentāri (20)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu