Dabas aizsardzības pārvaldei meklē jaunu ģenerāldirektoru

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: TVNET

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Dabas aizsardzības pārvaldes ģenerāldirektora amatu, liecina publikācija oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Lai pieteiktos amatam, pretendentiem jāapliecina augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams tiesību zinātnē, vadības zinātnē, vides vai dabas zinātņu jomā, kā arī vismaz triju gadu pieredze organizācijas vadītāja vai citā vadošā amatā ar vismaz 20 padotajiem darbiniekiem.

Kandidātiem nepieciešama pieredze darbā ar starptautiskajiem, Eiropas Savienības fondu vai citu finanšu instrumentu finansētiem projektiem, tai skaitā pieredze projektu īstenošanā un papildu finansējuma piesaistē, kā arī vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē.

Tāpat vajadzīga izpratne par dabas aizsardzības politikas realizēšanu Latvijā, tai skaitā par Latvijas īpaši aizsargājamo dabas teritoriju apsaimniekošanu un pārvaldīšanu, kā arī sugu un biotopu aizsardzību, izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem, administratīvo procesu, budžeta plānošanu.

Amata tīkotājam jāpārzina angļu valoda, jābūt sistēmiskai pieejai jautājumu risināšanā un spējai uztvert un analizēt sarežģītu un liela apjoma informāciju dažādās jomās, teicamām stratēģiskās plānošanas, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmēm, kā arī nevainojamai reputācijai.

Par šādu darbu plānots mēnesī maksāt no 4300 eiro pirms nodokļu nomaksas, piedāvājot arī sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem.

Konkurss notiks trīs kārtās. Pretendentiem, kuri tiks aicināti uz atlases procesa otro kārtu, būs jāprezentē arī savs redzējums par Dabas aizsardzības pārvaldes galvenajiem stratēģiskajiem mērķiem un attīstības iespējām. Savukārt trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences: stratēģiskais redzējums, pārmaiņu vadīšana, komandas vadīšana, darbinieku motivēšana un attīstīšana, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību.

Lai pieteiktos amatam, nepieciešamie dokumenti Valsts kancelejā jāiesniedz līdz 14.februārim.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu