Krievijas iedzīvotājiem sāk atteikt no Ķīnas ievesto automašīnu remontu (2)

TVNET Auto
CopyLinkedIn Draugiem X
Ilustratīvs attēls.
Ilustratīvs attēls. Foto: Pavel L Photo and Video/Shutterstock

Krievijas dīleri atsakās remontēt Ķīnas automašīnas, kas tika ievestas valstī caur paralēlo importu. Rezultātā mašīnas nākas sūtīt remontam uz neatkarīgām tehniskās apkopes stacijām, vēsta "The Moscow Times".

"Mūs uzrunāja "Geely Monjaro" spēkrata īpašnieks, viņam salūza bagāžnieka atvēršanas poga. Dīleri Sanktpēterburgā atteicās risināt problēmu, aizbildinoties, ka programmatūra neatpazīst "pelēkās" automašīnas," sacīja Autoservisu apvienības valdes loceklis Iļja Plisovs.

"Geely Motors Russia" oficiālo dīleru atteikumus skaidroja ar to, ka Krievijas iekārtu diagnostikas serveri nesatur datus par automobiļiem, kas ražoti citu valstu auto tirgum.

"Piemēram, "Geely Monjaro" automašīnā ir vairāk nekā 60 sistēmu vadības bloki. Daudzi bloki, kas tiek izmantoti Ķīnas tirgum un globālajām automašīnu versijām, ir atšķirīgi, un diagnostikas sistēma, ko izmanto Krievijas dīleri, nav spējīga tos vadīt un diagnosticēt," norāda "Geely Motors Russia".

Problēma skārusi arī Ķīnas "premium" klases "Exeed" spēkratus. "Mans modelis tika atvests ar paralēlo importu. Es vērsos pie dīlera pēc tehniskās apkopes, bet man atteica, aizbildinoties ar markas pārstāvniecības aizliegumu," stāstīja viens no ķīniešu auto īpašniekiem.

No kopējā visu transportlīdzekļu reģistrāciju apjoma 13% ir paralēlajā importā ievestās automašīnas. 2023. gada oktobrī Krievijas rūpniecības un tirdzniecības ministrija aizliedza uz valsti vest "pelēko" marku automašīnas, kas oficiāli darbojas Krievijā.

Jebkurš oficiālais dīleris var apkalpot paralēlajā importā ievesto automašīnu, taču tādā gadījumā netiks izsniegta garantija. Turklāt paši dīleri turpina pārdot automašīnas, kuras viņi iepriekš ieveduši paralēlajā importā.

Komentāri (2)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu