Noskaties ⟩ Lētākais savā klasē. Elektriskā "Korando e-motion" izmēģinājums

TVNET Auto
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Ekrānuzņēmums no video

Elektromobilitāte paver ceļu autotirgū mazpazīstamiem un mazākiem spēlētājiem. Šoreiz Autoziņu testā nonācis 100% elektrisks krosovers KGM "Korando e-motion". Tas ir pirmais pilnībā elektriskais modelis bijušā "Ssangyong", tagad KGM vēsturē.

Vēl 2019. gadā iznākušais "Korando" ir tipisks kompaktklases krosovers - četrarpus metrus garš, pieejams ar 1,5 litru benzīna turbodzinēju un īsu brīdi pat ar dīzeli, tas nopērkams ar visu vai tikai priekšējo riteņu piedziņu, paralēli piedāvājot izvēli starp sešpakāpju manuālo vai automātisko pārnesumkārbu.

Elektriskajam "Korando" ir tikai viens motors ar vairāk nekā 200 ZS jaudu. Ņemot vērā, ka baterijas neto kapacitāte ir tikai 55 kWh, 333 km sniedzamība ir diezgan pieklājīgs rādītājs. "Korando e-motion" pašmasa ir gandrīz 1800 kg.

Ja no ārpuses "Korando" pretendē uz tādu kā korejiešu "Volkswagen", interjers ir vairāk "Hondas" stilā. Divos ekrānos atrodama sīka un izsmeļoša informācija par jebko. Benzīna "Korando" ārzemēs pērkot tie, kam nepieciešams lēts SUVs treilera vilkšanai.

Arī "e-motion" drīkst vilkt pusotru tonnu smagu piekabi, un no vadītāja vietas to vienmēr varēs ļoti labi redzēt. Maksa par "e-motion" dinamisko sniegumu ir izteikti smags priekšgals.

Tā vien šķiet, ka visi izpildmehānismi, ieskaitot baterijas dzeses sistēmu, sakopoti zem smagā pārsega. Ar bagāžniekā atrodamo kabeli "Korando e-motion" bateriju var uzlādēt 11 stundās. "E-mobi" no 20 līdz 80% to paveic apmēram stundā, bet jaudīgākiem lādētājiem pietiek ar pusstundu. KGM "Korando e-motion" cena ir 35 999 - 38 990 eiro, garantija 7 gadi vai 150 000 km.

Plašāk "TV Autoziņas" sižetā!

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu