"Media House" apgrozījums pērn pieaudzis par 22,1%

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Ilustratīvs attēls
Ilustratīvs attēls Foto: Schutterstock.com

Reklāmas aģentūra SIA "Media House" pagājušajā gadā strādāja ar 10,589 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 22,1% vairāk nekā gadu iepriekš, vienlaikus uzņēmuma peļņa saruka par 10,2% - līdz 58 086 eiro, liecina informācija "Firmas.lv".

Gada pārskata vadības ziņojumā pausts, ka apgrozījuma kāpumu pērn izdevies palielināt, mērķtiecīgi strādājot pie jaunu klientu piesaistes, kā arī apmierinot tirgus pieprasījumu pēc efektīvu digitālo mediju stratēģiju izstrādes un ieviešanas.

Arī šogad "Media House" plāno strādāt pie apgrozījuma un peļņas kāpināšanas, teikts vadības ziņojumā.

2022.gadā "Media House" strādāja ar 8,675 miljonu eiro apgrozījumu un 64 693 eiro peļņu.

Uzņēmums reģistrēts 1994.gadā, un tā pamatkapitāls ir 2845 eiro. "Media House" īpašnieks ir Igaunijā reģistrētais "AGE Com".

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu