AMG nebūs dīzeļdzinēju

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Mercedes-Benz

Afalterbahas uzņēmums AMG, kas būvē jaudīgākos un ātrākos Štutgartes zīmola Mercedes-Benz automobiļus, neskos BMW paraugam un savos modeļos nepiedāvās dīzeļdzinējus.

Kā zināms, Ženēvas motoršovā BMW gatavojas prezentēt uzreiz četrus M GmbH būvētus auto (5.sērijas sedanu un universālu, X5 un X6), kurš pārstāv modeļu sēriju M Performance Automobiles un kam zem motora pārsega iebūvēts 3 litru sešu cilindru dīzeļdzinējs ar trim turbīnām.

Motors attīsta 381 ZS un 750 Nm, strādā pārī ar astoņu pakāpju automātu un apvienojumā ar sportisku stūres mehānisma un balstiekārtas regulējumu nodrošina dinamiskas gaitas īpašības. Tās gan nav tik izteiktas kā īstajiem M automobiļiem, taču palīdz šos M Performance Automobiles pietiekami skaidri nodalīt no pārējiem standarta modeļiem.

Foto: Mercedes-Benz

Mercedes-Benz struktūrvienībā AMG turpretim dīzeļdzinēju nebūs un AMG vadītājs Ola Kaleniuss norāda, ka iemesli tam ir vairāki.

«Benzīna un dīzeļdzinēju tehnoloģijas šobrīd ir visai līdzīgas: degvielas tiešā iesmidzināšana, turbopūte un centieni maksimāli samazināt motoru darba tilpumu. Mēs pirms dažiem gadiem apsvērām iespēju savos modeļos uzstādīt dīzeļdzinējus, taču secinājām, ka benzīna motori labāk skan, ātrāk iegriežas, ir atsaucīgāki uz gāzes pedāļa nospiešanu un arī sver mazāk,» - tā Kaleniuss.

Var atzīmēt, ka AMG patlaban piedāvā divus motorus – 6,2 litru V8 atmosfērisko motoru, kura jauda ir robežās no 457 līdz 571 zirgspēkam, kā arī 5,5 litru V8 BiTurbo agregātu ar 544 vai 571 ZS.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu