Kādi mārketinga paņēmieni palīdz pelnīt vairāk

Apollo.lv
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Vai vērts, reaģējot uz tirgus lejupslīdi un pārdošanas apjomu kritumu, samazināt mārketinga atbalstu sava biznesa zīmolam? Kā atgriezt dzīvē mirstošu zīmolu? Kāda mārketinga programma sekmē arvien lielāku uzņēmuma peļņu?

Atbildes uz šiem un citiem jautājumiem sniedz grāmata «Mārketings», ko biznesa aprindās populārajā sērijā Harvard Business Review on klajā laidusi izdevniecība «Lietišķās informācijas dienests».

Jaunajā grāmatā mārketings aplūkots no atšķirīgiem skatu punktiem, aprakstot gan globālu zīmolvedību, gan baumu vadīšanu, gan cenu karus cīņā par pircēju piesaistīšanu, gan interneta biznesu, gan t.s. retromārketingu, kas panākumus guva, mokot klientus, nevis viņiem izdabājot, gan t.s. eksperimentālā dizaina tehniku, kas ļauj izvērtēt mārketinga ziņojumu efektivitāti.

Dažādu nozaru mārketinga speciālistiem vērtīgus padomus sniedz starptautiski atzīti mārketinga eksperti, kas, cita starpā, līdzdarbojušies biznesa milžu - Disney, Ford, Intel, Levi Strauss, Nike, Procter&Gamble, American Express, General Motors, LEGO Company, un citu kompāniju - zīmolu pilnveidošanā, kā arī stratēģisko mārketinga programmu plānošanā un īstenošanā.

Atziņas no jaunās grāmatas:

Reizēm labs zīmols mirst. Ikviens zina un ciena šo zīmolu, tomēr pastāv plaisa starp cilvēku zināšanām un vēlēšanos produktu iegādāties. Kad kompānijas nespēj aizpildīt šo plaisu, zīmols lēnām, bet nenovēršami nokļūst vēstures atkritumu spainī.

Cenu kari kļūst arvien izplatītāki, jo vadītāji izmaiņas cenā tiecas uzskatīt par vieglu, ātru un atgriezenisku rīcību.Viens no veidiem, kā kompānijas var izvairīties no cenu kara, ir brīdināt pircējus par risku – sevišķi produkta zemas kvalitātes risku. Saistīts ierocis ir citu negatīvu seku uzsvēršana.

Mūsdienu tirgotāji piešķir lielu nozīmi patiesībai, un var saprast kāpēc, ņemot vērā zināmo mārketinga krāpšanas, divkosības un maldināšanas mantojumu. Tomēr patiesība ir tāda, ka cilvēki nevēlas patiesību, visu patiesību un neko citu kā vien patiesību. Un, pat tad, ja viņi to gribētu, pēdējā vieta, kur viņi to meklētu, būtu mārketinga kampaņa. Mārketings ir izrādīšanās un spožums. Tas ir nerātns un noslēpumains. Mārketings ir jautrība. Neaizmirsīsim to!

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu