Pēc konflikta ar mazumtirdzniecības uzņēmuma "Narvesen" pārdevēju klients no SIA "Narvesen Baltija" pieprasījis 10 000 latu kompensāciju par morālā kaitējuma nodarīšanu, informēja uzņēmuma pārstāvis Andis Aleksandrovs.
Pēc konflikta ar "Narvesen" pārdevēju agresīvs klients pieprasa 10 000Ls (725)
Kā norādīja Aleksandrovs, konflikts radies tādēļ, ka pārdevēja nepārvaldīja krievu valodu un nespēja atbildēt uz klienta uzdoto jautājumu. Kā apgalvo uzņēmuma pārstāvis, tas izraisījis pircēja neapmierinātību un pat agresivitāti.
Apkārtējo veikalu darbinieku liecības un videonovērošanas materiāli apliecina, ka konfliktu sāka pircējs, norāda "Narvesen Baltija". Konflikta laikā gan pircējs, gan pārdevēja viens otram izteikuši aizvainojošas piezīmes.
Kā stāstīja akcijas "Sargi valodu" koordinators Raivis Dzintars, pēc rupjiem apvainojumiem pārdevēja esot uzrunājusi klientu par okupantu un likusi tam atstāt veikalu. "Narvesen Baltija" pārstāvji noliedz šādu versiju.
Pagaidām klients savas prasības ar pārstāvja starpniecību izteicis tikai mutiski un "Narvesen Baltija" nav saņēmis rakstisku pretenziju.
"Iepriekš plašsaziņas līdzekļos izplatītajā informācijā kļūdaini ir norādīts, ka pārdevēja ir atbrīvota no darba. Meitene pašlaik ir atvaļinājumā, un "Narvesen Baltija" neplāno ar viņu pārtraukt darba attiecības," sacīja Aleksandrovs.
"Narvesen Baltija" ir nobažījies, ka šis sadzīviskais konflikts varētu tikt izmantots politiskās interesēs, kurinot starpnacionālu naidu. "Narvesen Baltija" ir daudznacionāls un draudzīgs kolektīvs, par ko ikkatrs var pārliecināties, ieejot mūsu veikalos, uzsvēra Aleksandrovs.