ASV interneta reklāmas tirgum jauns rekords

Apollo.lv
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

ASV interneta reklāmas tirgus rezultāti 2004. gadā ir pārsnieguši visus rekordus un sasnieguši 9.6 miljardu USD atzīmi. Ar šādiem rezultātiem klajā nācis Interaktīvās reklāmas Birojs (Advertising Bureau — IAB) un auditorkompānija PricewaterhouseCoopers.

2004 gada rādītāji par 33% ir pārsnieguši 2003 gada rādītājus, kad tirgus apjoms bija 7,27 miljardi. 2000. gadā tirgus apjoms bija 8.1 miljards.

Pieaugusi ir plaša patēriņa precēm veltītās reklāmas daļa, kuras apjoms šogad ir 49%, 2003. gadā šīs reklāmas aizņēma 37% tirgus. Visbiežāk reklamētas dažādas preču izpārdošanas. Datorpakalpojumu un finansu pakalpojumu reklāmas aizņēmušas 18% un 17% tirgus.

Šogad analītiķi atļaujas būt doršāki prognozēs un pieļauj, ka izaugsme varētu turpināties un ASV reklāmas tirgus varētu sasniegt 12.7 miljoardu robežu.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu