«Samsung» aicina standartizēt LCD ekrāna lielumu

Apollo.lv
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

«Samsung Electronics», vadošais plāno filmu tranzistoruztvērēju šķidro kristālu displeju (thin film transistor liquid crystal display (TFT LCD)) tehnoloģiju ražotājs, aicinājis standartizēt LCD ekrānu izmērus. Šo aicinājumu izteica LCD Biznesa virziena prezidents Sang Wan Lee pasaulē lielākā elektronisko displeju industrijas saieta — Society for Information Display (SID) 2005. gada Simpozijā un Biznesa konferencē.

Uzrunas «LCD revolūcija — trešais vilnis» laikā Mr.Lee uzsvēra nepieciešamību LCD ekrānu ražotājiem globālā mērogā standartizēt lielizmēra TV displejus, izmantojot 40 collu, 46 collu, 52 collu un 57 collu displeju izmērus. «Lai samazinātu iekārtu attīstības un produkta izmaksas, kā arī veicinātu īpašo lielekrāna LCD TV palaišanu tirgū, visai industrijai vajadzētu apvienoties un sadarboties, lai standartizētu ekrānu izmērus.»

Mr.Lee teica, ka industrija var sagaidīt ekrānu izmēru 2160x2460mm un 2400x 2800mm parādīšanos, ko veicinās attiecīgi 8G un 9G tehnoloģiju attīstība. Mr.Lee piebilda, ka LCD ekrānu nākamā paaudze daudzos veidos pārspēs pašreizējās tehnoloģijas, jo LCD TV kļūs par visplašāk pieejamo displeju tehnoloģiju visā pasaulē. «Attīstības gaitā, TV produkti kļūs par kaut ko vairāk nekā tikai pārraižu uztveres iekārtām, un kļūs par nākotnes digitālās konverģences vides centru, saņemot un sniedzot plaša spektra multimediju saturu un pakalpojumus.»

«Tirgus nav vide, kas ir pasīvi prognozējama — tā ir aktīvi jārada,« uzsvēra Mr.Lee. «Lai līdz 2010. gadam izveidotu tirgu, kurā gada laikā tiek pārdoti 100 miljoni LCD TV un izveidotu priekšstatu par LCD TV kā nākamās paaudzes televizoru patērētāju acīs, LCD ekrānu industrijas pārstāvjiem ir jāsadarbojas, lai izveidotu standartizētus ekrānu un produktu izmērus. Arī materiālu, iekārtu, OEM un izplatīšanas industrijām vajadzētu ievērot izmaksu ietaupīšanas principus, tādējādi veicinot masu tirgus izveidi.»

Pirms šīs uzrunas prezidents Lee kā atzinību par veiksmīgo sadarbību Korean Information Display Society (KIDS) un SID veidošanā no SID prezidenta saņēma piemiņas plāksni no SID prezidenta.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu