Skip to footer
Šodienas redaktors:
Māris Kūrēns
Iesūti ziņu!

Neapmierināts lidostas klients oficianti aplej ar karstu kafiju (282)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Nepatīkams incidents noticis Rīgas lidostā - kāds aizvainots klients kafejnīcas "Coffee Nation" oficianti aplējis ar karstu kafiju, nodarot meitenei ne tikai morālu, bet arī fizisku kaitējumu. Nekārtību cēlājs aizturēts un sodīts ar naudas sodu, tomēr tagad viņš cenšas pierādīt, ka notikušajā vainojama pati oficiante, kura atteikusies viņu apkalpot valsts valodā. Taisnība tagad tiek meklēta Valsts valodas aizsardzības centrā, Patērētāju tiesību aizsardzības centrā un pat Ombudsmeņa birojā, ziņo laikraksts "Telegraf".

Saistībā ar notikušo kafejnīcas klients Andris G. vēlas saņemt arī naudas kompensāciju. Izrādās, kamēr policija viņam izrakstījusi protokolu par huligānismu un necenzētu lamāšanos, vīrietis nokavējis savu lidmašīnas reisu uz Berlīni. Biļete maksājusi 165,6 latus, un Andris G. ir pārliecināts, ka šī summa jākompensē kafejnīcai "Coffee Nation".

Pēc Andra G. teiktā, oficiante atteikusies viņu apkalpot valsts valodā. "Lai gan es varu sazināties krievu valodā, tomēr saskaņā ar ar likuma prasībām un paša vēlmi palūdzu meiteni mani apkalpot latviešu valodā," raksta vīrietis portālā diena.lv. Tālāk, pēc klienta vārdiem, noticis kaut kas šausmīgs: kafijas vietā meitene viņam pasniegusi pīrāgu un vēl piebildusi, ka kafejnīca atrodas lidostas tranzīta zonā, tādēļ viņa var runāt tādā valodā, kādā viņai ērtāk. Meitene Andrim G. esot arī atzinusies, ka latviešu valodu nepārzina, šeit strādāt ieradusies no Ukrainas, turklāt vīrieti nodēvējusi par fašistu. Vīrietis stāsta, ka pēc šādas uzrunas uztraucies un no rokām nejauši izmetis tasīti karstās kafijas, kas uzšļakstījusies incidentā iesaistītajai kafejnīcas darbiniecei. Oficiante izsauca policiju, un vīrietim nācās šķirties no 50 latu lielas soda naudas par huligānismu, kā arī nokavēt savu lidmašīnas reisu.

Tagad neapmierinātais kafejnīcas klients meklē taisnību dažādās valsts iestādēs. "Jā, mēs esam saņēmuši viņa iesniegumu. Mēs esam noskaidrojuši, ka tranzīta zonā darbojas Latvijas likumi, tai skaitā valodas likums, tātad oficiantei bija jārunā latviešu valodā. Mēs veiksim pārbaudi "Coffee Nation"," telefoniski laikrakstam "Telegraf" pavēstīja Valsts valodas centra pārstāve.

Kafejnīcā ir videonovērošanas kameras

"Coffee Nation" valdes locekle Olga Deņisova saka, ka uzņēmuma pārbaudes tiekot gaidītas ar nepacietību. Pēc viņas teiktā, abas kafejnīcas darbinieces Svetlana un Elena lieliski pārzina latviešu valodu un viņām ir arī to apliecinoši dokumenti. Turklāt uzņēmuma rīcībā ir arī incidenta videoieraksts. "Video ļoti skaidri redzams, ka kafija tika uzlieta speciāli. Klients vienkārši paņēma krūzīti un tās saturu uzlēja oficiantei uz krūtīm," saka Deņisova. Viņa uzsver, ka kafejnīcā šis dzēriens tiek pasniegts ap 60 grādu temperatūrā. "Incidenta brīdī pie kases gaidīja rinda. Turpat stāvēja arī apsardzes darbinieki. Viņi vīrieti uzreiz saslēdza rokudzelžos, un visi klātesošie pēc tam parakstījās zem sastādītā dokumenta. Vienkārši tāpat par huligānismu nevienu nesoda," uzskata Deņisova.

Komentāri (282)
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu