/nginx/o/2018/07/12/8844385t1h31d8.jpg)
Interneta pakalpojumu biznesā sākusies kompāniju apvienošanās un diemžēl jāsecina, ka kvantitāte ne vienmēr pāraug kvalitātē. Divas Rīgas ielas cīnās par kvalitatīvu internetu un palīgā sauca LNT raidījumu „Tautas balss”.
Stase un Daiga Rīgā, Akmeņu ielā, internetu lieto vairākus gadus, taču šovasar sākušās problēmas, kuras viņas saista ar pakalpojuma sniedzēja nomaiņu: „BTC komunikācijas pārņēma jeb pārpirka IZZI firma, līdz ar to sākās problēmas – bieži zūd interneta pieslēgums,” raidījumam „Tautas balss” stāsta Daiga Ķeirāne.
Līdzīgas problēmas esot visai Akmeņu un turpat esošajai Valguma ielai - tie ir vairāki desmiti dzīvokļu. Reizēm interneta nav vairākas dienas, pat nedēļu.
Stase bijusi arī firmas birojā, bet bez rezultātiem. „No rīta man tika dota atbilde, ka atzvanīs no interneta pakalpojumu firmas. Pulksten pusčetros man zuda cerības sagaidīt zvanu, jo tā nav pirmā reize,” stāsta Stase Lisicina.
Kompānija IZZI, kura pārpirkusi daudzus mazos operatorus un sniedz gan interneta, gan kabeļtelevīzijas pakalpojumus, kategoriski noliedz, ka interneta sakaru traucējumi būtu masveida parādība, taču, viņuprāt, arī dažu desmitu cilvēku problēmas neesot nekas nopietns. „Nav reģistrētas masveida pretenzijas, jo tie ir individuāli gadījumi. Šādas kļūdas ir neizbēgamas,” saka SIA IZZI mārketinga direktors Kaspars Spunde.
„Tautas balss” jautāja Spundem, vai firma meklētu risinājumu, ja raidījums aicinātu atsaukties tos cilvēkus, kuriem ir problēmas, un saņemtu vairākus simtus zvanu. „Droši dariet tā, mums ir vairāk nekā 100 tūkstoši klientu un, pat ja jums pēkšņi izdosies atrast desmit vai divdesmit cilvēkus, tas nebūs pat pusprocents,” atbild Spunde.
Problēmas ar IZZI ir arī Maskavas priekšpilsētā, Ādažos un vēl citos rajonos, kur iedzīvotājiem vairs nav pat citas alternatīvas, jo šis pakalpojuma sniedzējs ir palicis vienīgais. „Tautas balss” iesaka vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā un cīnīties par rēķinu samazināšanu.