Latvijā debitē uzlabotais Hyundai i40

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Hyundai

Kopš Hyundai i40 debijas 2011. gadā ir pagājis gana daudz laika, lai Latvijas auto entuziastus iepriecinātu ar atjaunoto šā modeļa versiju, kas sevī ietver gan vizuālos uzlabojumus, gan arī virkni dažādu tehnisko jauninājumu, tai skaitā arī jaunu transmisiju.

Jaunā i40 versija ir tapusi Hyundai Eiropas izpētes un izstrādes centrā, kas atrodas Vācijā. Autoražotāja mērķis bija radīt jaunu un inovatīvu modeli D segmentā. Aplūkojot jauno i40, nevar nepamanīt tā plūstošās līnijas un to, cik labi dizainā iekļaujas jaunais sešstūra priekšējais režģis, kā arī jauni biksenona lukturi, LED miglas lukturi, priekšējais bampers un jauni 16, 17 un 18 collu riteņu diski.

Foto: Hyundai

Automašīnas izmēri ir palikuši neskarti – 2770 mm riteņu garenbāze un 1815 mm platums, kas dod pamatu ietilpīgam salonam un bagāžas nodalījumam. Universāļa bagāžas nodalījuma tilpums līdz pārsegam ir 553 litri. Nolokot proporcijā 60:40 dalīto aizmugurējā sēdekļa atzveltni, bagāžas nodalījuma tilpums palielinās līdz 1719 litriem, kas ir labākais rādītājs šajā segmentā. i40 vagona versijas papildaprīkojumā bagāžas nodalījuma durvis ir iespējams pasūtīt ar brīvroku atvēršanas funkciju «Smart Power Tailgate». Durvis atveras automātiski brīdī, kad autovadītājs ar atslēgām pietuvojas spēkratam no aizmugures, tādējādi atvieglojot bagāžas ielādi visdažādākajās dzīves situācijās. Brīnišķīgs risinājums, ja vienā rokā bērns un otrā iepirkumu maisiņš, kuru negribas likt uz zemes.

Uzlabojumu virkne ir skārusi arī i40 audio sistēmu. Papildaprīkojumā i40 ir iespējams izvēlēties ar jaunu digitālo radio uztvērēju, kam ir arī 4,3 collu ekrāns. Par papildus samaksu pircējiem tiek piedāvāta arī uzlabotā navigācijas sistēma ar septiņu collu skārienjūtīgo displeju.

Dzinēju izvēle

Modernizētais Hyundai i40 ir pieejams ar diviem benzīna un diviem dīzeļa dzinējiem, kuri atbilst Euro 6 izmešu normām.

Foto: Hyundai

Benzīna dzinējiem ir 1,6 un 2,0 litru darba tilpums un attiecīgi 135 un 165 ZS jauda. Mazāk ietilpīgais no abiem motoriem ir sajūgts ar sešpakāpju manuālo ātrumkārbu, savukārt 2,0 litru dzinējs - ar sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu. Degvielas patēriņš automašīnai ar 1,6 litru dzinēju svārstās no 5,2 litriem uz 100 km ārpus pilsētas un 7,7 litriem pilsētas režīmā. Kombinētais benzīna patēriņš ir 6,1 l/100km.

Dīzeļdzinēju duets ir pieejams 1,7 litru izpildījumā, taču ar izvēli starp jauno septiņu pakāpju dubultā sajūga automātisko un sešpakāpju manuālo transmisiju, kā arī jaudu – 116 un 141 ZS. Mazāk jaudīgais dīzelis pilsētas režīmā patērēs 4,9 l/100km, turpretī 141 ZS versija - 5,2 l/100km. Uz lielceļa degvielas patēriņa rādītāji ir vēl iespaidīgāki - 3,8 un 4,2 l/100km savukārt kombinētajā ciklā tie ir 4,2 un 4,7 l/100km.

Foto: Hyundai

Vēl precīzāka vadāmība un drošība uz ceļa

Ar jauno vadāmības palīgsistēmu «Advanced Traction Cornering Control» (ATCC) Hyundai i40 uz ceļa ir kļuvis vēl precīzāks un drošāks. To ir panākusi autoražotāja šasijas inženieru komanda, kurai tika dots šis atbildīgais uzdevums. ATCC ne tikai uzlabo automašīnas vadāmību, bet arī saķeri ar ceļa segumu, kas ir sevišķi būtisks drošības faktors valstīs ar vairāk nekā vienu gadalaiku.

Inovāciju brīnišķīgi papildina adaptīvā piekares regulēšanas un braukšanas sistēma «Drive Mode», kas vadītājam ļauj pielāgot braukšanas stilu atbilstoši noskaņojumam un ceļa apstākļiem.

Hyundai i40 feislifta priekšējie sensori ir ieguvuši divas jaunas papildfunkcijas. «Smart High Beam» sistēma sekos līdzi tam, lai neapžilbinātu pretim braucošos autovadītājus un automātiski izslēgs tālās gaismas lukturus. Savukārt otra funkcija spēj atpazīt uz ceļa izvietotās ātruma ierobežojošās ceļazīmes un uz ekrāna informēs vadītāju par maksimāli atļauto braukšanas ātrumu konkrētajā ceļa posmā.

Visi Hyundai i40 modeļi standarta komplektācijā ir aprīkoti ar septiņiem gaisa drošības spilveniem. Par uzlabotā i40 drošības līmeni liecina arī Eiropas neatkarīgās automobiļu drošības pārbaudes organizācijas (Euro NCAP) testi, kuros i40 ieguva maksimālo novērtējumu - piecas zvaigznes.

Hyundai i40 sedana versijai sākuma cena Latvijā ir aptuveni 19 tūkstoši eiro, savukārt universālis bāzes versijā maksā par tūkstoti vairāk.

Foto: Hyundai
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu