/nginx/o/2018/07/15/9632870t1he1cb.jpg)
1 diena un 4 aktuālas tēmas – iMarketings vadošie eksperti dalīsies zināšanās un savā praktiskajā pieredzē par digitālā mārketinga komunikācijas kanālu pārvaldīšanas īpatnībām un tehnikām. Viss, ko mēs paši izmantojam ikdienā.
Pasākuma laikā tiks prezentēti arī pētījuma rezultāti par interneta mārketingu. Pētījumu iMarketings veica kopā ar “Swedbank”, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru (LTRK) un Latvijas Universitāti.
Viss pasniegtais materiāls būs praktists un izmantojams jau nākamajā dienā (kā jau parasti mūsu semināros). Tā patiešām būs zināšanām pilna diena. Ar iegūto zināšanu palīdzību varēsiet labāk pārvaldīt un analizēt reklāmas kampaņas internetā,rezultātā paaugstinot efektivitātes rādītājus.
LTRK, Swedbank Business Network dalībniekiem dalības maksa 125 eur + PVN
Programma
08:30-09:00 | Reģistrācija
09:00-10:15 | 1. Pētījuma rezultātu prezentācija (Dr.Sergejs Volvenkins)
10:15-10:30 | Kafijas pauze
10:30-12:00 | 2. Google Analytics (Dr.Sergejs Volvenkins, Vladislavs Celitāns)
12:00-13:00 | Pusdienas restorānā (apmaksātas)
13:00-14:30 | 3. Facebook (Dr.Sergejs Volvenkins, Katrīna Dorošenoka)
14:30-14:45 | Kafijas pauze
14:45-16:15 | 4. Remārketings (Google, Facebook) (Dr.Sergejs Volvenkins)
1. iMarketings pētījuma rezultātu prezentācija par interneta mārketingu
Kopā ar „Swedbank”, LTRK un Latvijas Universitāti esam veikuši pētījumu, kura mērķis bija noskaidrot, kā uzņēmumi izmanto interneta mārketinga iespējas, lai sasniegtu pārdošanas un mārketinga mērķus. Pētījuma realizācija ilga 9 mēnešus.
“Datu apjoms bija ļoti liels, un tas ļāva mums izmantot vairākas pētījuma metodes, lai pārbaudītu izvirzītās hipotēzes. Pētījuma rezultāti atklāja svarīgas atšķirības starp augošiem un neaugošajiem uzņēmumiem interneta mārketinga izmantošanas ziņā. Šie atklājumi ir lielākā pētījuma vērtība, jo uzņēmēji var pārņemt citu uzņēmumu veiksmīgo pieredzi”, saka Dr.ekon., prof. Biruta Sloka, pētnieku komandas vadītāja.
Sesijas laikā dalībniekiem būs iespēja:
– uzzināt par jaunākajām interneta mārketinga izmantošanas tendencēm (Google Inc. pētījuma dati par Latviju);
– iepazīties ar pētījuma rezultātiem un uzzināt, kā uzņēmumi izmanto interneta mārketinga iespējas pārdošanas un mārketinga mērķu sasniegšanai;
– uzzināt, kādiem momentiem digitālajā mārketingā pievērš uzmanību augošie uzņēmumi (3 gadus pēc kārtas augošs apgrozījums).
“Pētījuma gaitā tika atklāti visai vērtīgi rezultāti par uzņēmēju interneta mārketinga izmantošanas paradumiem. Šis pētījums ir lieliska iespēja pārņemt augošo uzņēmumu veiksmīgu pieredzi,” tā Evita Jansone, Swedbank Uzņēmējdarbības kompetences centra vadītāja.
2. Google Analytics
Vai Jūs zināt, kura daļa no reklāmas budžeta strādā neefektīvi? Spēcīga analītiskā bāze ir jebkuras veiksmīgas digitālās komunikācijas viens no galvenajiem priekšnosacījumiem.
Sesijas laikā stāstīsim:
I. Trīs piemēri, kā analīze ļāva veikt reklāmas kampaņu paaugstināšanas darbus un uzlabot rezultātus
Sesijas laikā analizēsim trīs praktiskus piemērus no iMarketings ikdienas darba.
Izskatīsim:
– sākotnējos kampaņas rādītājus;
– analīzes tehnikas, kas tika izmantotas, lai konstatētu, vai kampaņas ir efektīvas vai nē;
– lēmumus, kas tika paņemti pēc analīzes;
– rezultātus pēc veiktām izmaiņām reklāmas kampaņā.
II. TOP 5 Google Analytics atskaites
Ir ļoti būtiski Google Analytics rīka sniegtos datus prast analizēt un interpretēt, lai pieņemtu pamatotus lēmumus par reklāmas budžeta sadalīšanu, komunikācijas kanālu izvēli u.c. Sesijas laikā tiks parādītas TOP5 atskaites, ar ko palīdzību ir iespējams saņemt vērtīgu informāciju gan par komunikācijas kanālu, gan arī mājas lapas darbības efektivitāti. Iegūtās praktiskās zināšanas Jūs varēsiet izmantot jau nākamajā dienā.
III. Piecas svarīgas izmaiņas Google Analytics rīkā
Google Analytics katru dienu kļūst arvien labāks – tiek pievienotas jaunas iespējas un tiek izņemta neefektīvā funkcionalitāte. 2014. gadā bija vairāk kā 200 izmaiņu Analytics rīkā. Ne visas izmaiņas ir svarīgas, bet ir tādas, par kurām noteikti jāzina, ja vēlaties efektīvi pārvaldīt reklāmas kampaņas. Sesijas laikā parādīsim svarīgākās izmaiņas, kas pēdējā laikā tikušas ieviestās Analytics rīkā. Iegūtās praktiskās zināšanas varēsiet izmantot jau nākamajā dienā vai pat uzreiz.
3. Facebook mārketings
TOP 3 nosacījumi, kas jāievēro veiksmīgai komunikācijai
Facebook daudziem uzņēmējiem ir kļuvis vai var kļūt par iedarbīgu un spēcīgu jauno klientu piesaistīšanas kanālu. Ievērojot svarīgākos Facebook reklāmas nosacījumus, var panākt nozīmīgus rezultātus. Semināra laikā no praktiskās puses tiks izklāstīti trīs svarīgākie nosacījumi, lai komunikācija Facebook tīklā būtu veiksmīga. Padziļināti tiks aplūkoti Facebook reklāmas veidi, kā arī tiks parādīti būtiskākie punkti, kuriem jāpievērš uzmanība.
Pēc šīs sesijas Jūs iegūsiet praktiskās zināšanas un uzzināsiet:
– kāda ir Facebook loma pārdošanas procesā;
– kādus mērķus/uzdevumus jāizvirza;
– par pieciem elementiem, kas jāņem vērā, izstrādājot stratēģiju (no praktiskas puses, bez teorijas);
– kā pēc iespējas precīzāk noteikt komunikācijas mērķauditoriju (Fb Insights, Google Analytics);
– par komunikācijas virzienu noteikšanas taktikām;
– par sekotāju piesaistīšanas tehnikām un kāpēc tas ir jādara (praktiskais pamatojums);
– par sekotāju iesaistīšanas metodēm, ko iMarketings eksperti izmanto ikdienā;
– par Facebook reklāmas veidiem un izmantošanas pamatojumu (katram veidam ir savi uzdevumi);
– par reklāmas kampaņu analīzes tehnikām un svarīgākajiem rādītājiem (+rādītāju interpratācija).
4. Remārketings (Google, Facebook)
Remārketings – tā ir atgādinoša reklāma jeb reklāma, kas seko līdzi lietotājam, kurš ir apmeklējis Jūsu mājas lapu. Pēc Jūsu mājas lapas apmeklējuma lietotājs, sērfojot pa internetu, redz Jūsu reklāmas banerus visdažādākajos portālos (atgādinoša reklāma, kas redzama tikai tiem lietotājiem, kas ir apmeklējuši Jūsu mājas lapu). Šis ir populārs un iedarbīgs komunikāciju kanāls, kas primāri orientēts uz pārdošanas rezultātu sasniegšanu, kaut gan piedāvātās iespējas ļauj sasniegt arī zīmola popularizēšanas mērķus.
Seminārā laikā stāstīsim par populārākajiem atgādinošas reklāmas veidiem: Google Remārketings, Facebook Remārketings
Pēc šīs sesijas Jūs iegūsiet praktiskās zināšanas un uzzināsiet:
– kādi ir remārketinga veidi (parastais, dinamiskais utt.);
– kad jāizmanto remārketings (mērķi, uzdevumi, KPI utt.);
– kādas ir sarakstu veidošanas tehnikas (saraksts – Google Remarketing primārais darbības nosacījums). – sarakstu veidošana Google Adwords kontā vs. sarakstu veidošana Analytics kontā, instrukcija, praktiskie piemēri;
– kādas darbības jāveic, lai uzsāktu savu pirmo remārketinga kampaņu;
– remārketinga kampaņas analīzes tehnikas (svarīgākie KPI, analīzes tehnikas, rādītāju interpretācija utt.);
– 5 zemūdens akmeņi, kas jāņem vērā pirms reklāmas kampaņas.
Pasniedzēji
Dr. Sergejs Volvenkins
Dr.Sergejs Volvenkins. iMarketings digitālas nodaļas vadītājs. Sertificēts Google treneris. Google Partner Academy loceklis. Vienīgais Latvijā sertificēts Google Adwords un Google Analytics eksperts ar doktora grādu, ilggadējs interneta mārketinga praktiķis. Dr. Sergejs Volvenkins aktīvi dalās savā pieredzē, izglīto reklāmdevējus, topošus un esošus AdWords/Analytics speciālistus, popularizē AdWords/Analytics pakalpojumus – lasa lekcijas studentiem, vada individuālus un Google organizētus seminārus, veic individuālas apmācības. iMarketings kopējais pārvaldītais klientu reklāmas gada budžets pārsniedz 500 000 USD.
Katrīna Dorošenoka
iMarketings.lv vadošā Facebook eksperte. 3 gadu pieredze Facebook, Draugiem komunikācijas pārvaldīšanā. Palīdzējusi 30+ uzņēmumiem sasniegt viņu mērķus sociālajos tīklos.
Vladislavs Celitāns
iMarketings.lv vadošais Google Analytics eksperts. Profesionāli pārvalda (iestatīšana, analīze, interpretācija) 50+ Google Analytics kontus.