Pirmkārt, automašīnai ir rūpnīcas ātruma ierobežotājs 90 km/h!
Otrkārt, 2002.gada 23.decembra Ministru kabineta noteikumu Nr. 548 «Prasības transportlīdzekļu aprīkošanai ar ātruma ierobežotājierīci un šīs ierīces lietošanas kārtība» 6. punkts nosaka, ka ātruma ierobežotājierīces ātruma regulējums (iestatījums) ir tāds, lai kravas automobiļa ātrums nevar pārsniegt 90 km/h. Latvijas Nacionālā akreditācijas biroja kreditētas institūcijas inspicēšanas sertifikāts apliecina, ka ātruma ierobežotājierīces regulējums ir 90 km/h. Tahogrammā ir redzams, ka 9.martā ātrums nevienā brīdī nav bijis lielāks par 90 km/h. Var strīdēties par laika sinhronizāciju un kādu ātrumu uzrāda tahogramma, bet neapstrīdams ir fakts, ka automašīna nav braukusi ātrāk par 90 km/h, jo nemaz nevar pabraukt ātrāk.
Treškārt, Autonama Skybrake GPS izdruka rāda, ka fotofiksācijas brīdī plkst. 13:26 braukšanas ātrums bija vien 55 km/h. Turklāt no šīs izdrukas var redzēt, ka ātrums ne reizi nav pārsniedzis 80 km/h. Atkal var strīdēties par radara un GPS iekārtas laika iestatījumiem (visdrīzāk GPS iekārta rāda precīzāku laiku), bet nenoliedzams ir fakts, ka kravas auto nebrauca un nevarēja braukt ātrāk par 90 km/h. Tātad viennozīmīgi 106 km/h nevarēja būt šīs automašīnas braukšanas ātrums!