«Diemžēl, bet runa pārsvarā ir par laukiem. Daudzos gadījumos tur ir viss komplekts – nav apdrošināšanas, nav tehniskās apskates, iespējams, nav pat tiesību, un ziemā tiek braukts ar vasaras riepām.
Un tad mēs brīnāmies, ka ir šīs šausminošās avārijas,»
sacīja Stengrevics, piebilstot, ka, konstatējot šādus gadījumus, labākais risinājums būt automašīnas konfiskācija.
Viņš arī atzīmēja, ka ar tiem autovadītājiem, kuriem it kā nekā nav, ir ļoti grūti cīnīties. «Tādēļ,
pēc manām domām, vienīgā reālā metode tiešām ir - tikko kā noķer, tā atņem mašīnu.
Galu galā, pat lai nopirktu nākamo graustu, ir vajadzīga kaut kāda nauda. Citādāk - nu, uzlika vēl vienu sodu. Tāpat viņš tos nemaksā,» teica LTAB vadītājs.
Pēc viņa vēstītā, savukārt Rīgā autovadītāju īpatsvars bez OCTA polisēm ir krietni zem 1%, kas ir vidējais rādītājs valstī.
LTAB nodrošina OCTA apdrošināšanas sekmīgu darbību valstī. OCTA Latvijā tika ieviesta 1997.gadā, lai nodrošinātu ceļu satiksmes negadījumā cietušo trešo personu interešu aizsardzību. Sākotnēji birojs darbojās Finanšu ministrijas pakļautībā, bet kopš 2004.gada tā ir neatkarīga institūcija.