Ar dopingu sabarots Ferrari

FOTO: Ferrari

Ferrari F12 Berlinetta ir viens no tiem auto, kam uzlabojumi nav nepieciešami. Tā vismaz šķiet.

Citādās domās ir vācu tūninga uzņēmums Novitec Rosso, kurš jau pazīstams ar dažādiem ekstrēmiem izstrādājumiem. Tagad savam portfolio vācieši ir pievienojuši arī F12 Berlinetta ekstrēmo versiju Novitec Rosso N-Largo, raksta auto motor und sport.

Atšķirībā no citiem projektiem, kuros Ferrari automobiļi tiek pie turbokompresoriem, N-Largo tapšanā galvenais uzsvars likts uz dizainu, proti, ārējo izskatu. Veiktspējai uzmanība veltīta mazāk.

Rezultātā F12 Berlinetta ir ieguvusi pilnībā jaunu virsbūvi ar izteiksmīgākām riteņu arkām, kas itāļu mašīnu padara priekšā par 6 cm, bet aizmugurē par 11 cm platāku (N-Largo aizmugurējo spārnu izvērsums sasniedz 2,05 m). Paplatinātajās arkās ir speciālas ventilācijas atveres, kas veicina bremžu sistēmas ventilāciju, bet tās savieno pielāgota dizaina sliekšņu uzlikas.

FOTO: Ferrari

Līdz ar platākiem spārniem F12 Berlinetta iegūst jaunu priekšējo un aizmugurējo bamperu, oglekļa šķiedras radiatora režģi un jaunu motora pārsegu ar trim ventilācijas atverēm.

Novitec Rosso N-Largo ir apgādāts ar 255/30 izmēra riepām uz 21 collas diskiem priekšā un 335/25 izmēra riepām uz 22 collu diskiem aizmugurē.

Uzlabojumi ir veikti arī dinamikas lauciņā. Tā, piemēram, vācieši itāļu «zirgam» uzstāda sportiskākas (īsākas) atsperes, kas mašīnu pazemina par 40 milimetriem. Tas gan nenozīmē, ka auto ar degungalu skrāpēs ikvienu ātrumslāpētāju, jo tas ir apgādāts ar hidraulisku virsbūves pacelšanas sistēmu, kas saīsinātās atsperes pilnībā kompensē.

Nedaudz augstāka ir arī F12 Berlinetta uzstādītā 6,3 litru V12 atmosfēriskā motora jauda. Standarta versijā tas attīsta 740 zirgspēkus un 690 Nm, bet Novitec Rosso izpildījumā ar pārregulētu vadības bloku un jaunu izplūdes sistēmu – 781 ZS un 722 Nm. Tā N-Largo spējot sasniegt 350 km/h, lai gan arī F12 Berlinetta oficiāli spēj pārsniegt 340 km/h robežu.

Uz augšu