Jaguar pirmais krosovers (4)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Jaguar

Frankfurtes auto izstādē Jaguar atklājis konceptauto C-X17, pirmo krosoveru britu zīmola vēsturē.

C-X17 ir tapis vismaz divu iemeslu dēļ. Pirmkārt, lai demonstrētu, kā apmēram izskatīsies topošais sērijveida modelis, un otrkārt – lai parādītu jaunās alumīnija moduļu platformas sniegtās iespējas.

Par iQ[Al] nodēvētā tehnoloģiskā platforma laika gaitā tiks izmantota daudzu un dažādu C un D segmenta auto konstruēšanā.

Tā ir piemērota dažāda darba tilpuma un veiktspējas dzinējiem un varēs tikt izmantota, lai ražotu ne tikai krosoveru un gaidāmo BMW 3.sērijas, Audi A4 un Mercedes-Benz C klases konkurentu, bet arī tādus auto, kas ir gan videi ārkārtīgi draudzīgi, gan arī spēj sasniegt vairāk nekā 300 kilometrus stundā.

Veidojot C-X17, Jaguar galvenajam dizaineram Janam Kalumam un viņa komandai ir izdevies izpildīt sarežģītu uzdevumu. Auto piemīt zīmolam raksturīgās stila iezīmes un acīmredzams sportiskums, taču tai pašā laikā nav upurēts šā tipa automobiļu praktiskums un funkcionalitāte.

C-X17 ir 4718 milimetrus garš un 1649 mm augsts, un šajā ziņā tā virsbūves proporcijas ir kā daudziem citiem krosoveriem. Taču ar zemu izvietotu smaguma centru tiek panākts, ka C-X17, kura klīrenss ir 213 milimetri, pat uz ātrgaitas šosejas nodrošinās sajūtas kā parasts vieglais auto.

C-X17 nākamā gada laikā tiks pilnveidots tālāk, un sērijveida ražošanā pirmajam krosoveram Jaguar 91 gadu ilgajā pastāvēšanas vēsturē būtu jānonāk 2015.gadā.

Komentāri (4)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu