Latvijā sāk piedāvāt jauno Chevrolet Aveo

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Chevrolet

Līdz pat populārā Cruze modeļa izlaišanai Aveo bija Chevrolet pārdotākais auto pasaulē. Jaunā, uzlabotā Aveo modeļa pārdošana tiks sākta jau šā gada vasarā, un tās mērķis ir turpināt šīs markas automašīnas panākumus piesātinātajā mazajā klasē. Jaunais Aveo būs pieejams kā piecdurvju hečbeks un sedans.

Jaunais Aveo veidots tā, lai būtu ērts gan ikdienas pārbraucieniem pilsētā, gan izbraukumiem uz laukiem. Un tas būs labs papildinājums vairākiem Chevrolet dizaina jaunumiem, kas nāks klajā 2011. gadā – Chevrolet 100 gadu jubilejas gadā. Pēdējais Aveo modelis ir pilnīgi jauns transportlīdzeklis – to veidojot, tika pilnībā pārstrukturizēta gan mašīnas ārpuse, gan salons, pārveidota tika arī šasijas un virsbūves struktūra, uzlabots ekonomisku zemas emisijas dzinēju piedāvājums.

Konstrukcija

"Vairākos Eiropas reģionos, īpaši Dienvidu un Austrumeiropā mazizmēra sedani ir būtisks industrijas segments, jo tādus bieži iegādājas ģimenes, kuru mājsaimniecībā šī ir vienīgā automašīna,” tā Aveo sedana nozīmīgumu skaidro Chevrolet Europe prezidents Veins Branons.

Priekšējā McPherson tipa piekare un aizmugurējā vērpstieņa piekare nodrošina temperamentīgu un stabilu braukšanu. Auto un vadītāja darbību saskaņu papildus nodrošina elektroniskā stabilitātes sistēma un elektriskais stūres pastiprinātājs, kas pieejami 1,2 litru benzīna un 1,3 litru turbo-dīzeļa versijās. Abas šīs sistēmas iekļauj sevī pretdilšanas mehānismu, lai nodrošinātu precizitāti arī laikam ejot.

Aveo nodrošina klusu, mierīgu izbraucienu, jo trokšņu līmeņa rūpīgas kontroles rezultātā to līmeni izdevies samazināt par 10 līdz 40 procentiem, salīdzinot ar iepriekš izmantotajiem materiāliem un tehnoloģijām.

Foto: Chevrolet

Gabarīti un salons

Chevrolet Aveo hečbekam, līdzīgi kā mazauto Spark, aizmugurējie durvju rokturi novietoti durvju augšējā daļā, radot kupejai līdzīgu izskatu. Aizmugurējām lampām nav aizsargstiklu, un tās harmoniski saskan ar automašīnas priekšējo lampu dizainu. Savukārt aerodinamiskajam sedanam aizmugurējās lampas ir vairāk tradicionālas. Sedans ir par 360 mm garāks nekā hečbeks, kurš ir 4039 mm garš.

Aveo interjers radījis tāda līmeņa rezultātu, kas atbilst augstāka segmenta automašīnām, apgalvo ražotājs. Salona apdares līmenis hečbekā un sedanā neatšķiras ne pēc izkārtojuma, ne pēc stila. Aveo priekšējā paneļa dizains ir mantots no Chevrolet Corvette.

Sedana bagāžnieks nodrošina 502 litrus bagāžai, kas ierindo šo modeli starp labākajiem savā klasē. Savukārt hečbeka aizmugurē var izveidot 653 litru plašu kravas telpu, ja tiek nolocīts aizmugurējais sēdeklis.

Motori

Aveo pieejams 1,6 litru benzīnnieks ar 115 zirgspēkiem, kā arī divas 1,2 litru tilpuma benzīna motora versijas, kas attīsta 70 un 86 zirgspēku jaudu, un 100 zirgspēku motors ar 100 ZS. Savukārt no rudens jaunais Aveo tiks piedāvāts arī ar 1,3 litru turbodīzeli, kam būs common-rail degvielas iesmidzināšanas sistēma, start/stop tehnoloģija un maināmas ģeometrijas turbokompresors.

Var atzīmēt, ka 1,4 un 1,6 litru benzīnniekus varēs komplektēt sešu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.

Degvielas patēriņš kombinētā ciklā 1,2 litru 86 zirgspēku versijai ir 5,1 litri/100 km, savukārt jaudīgākais motors vidēji patērē 6,6 litrus, ja vien ir aprīkots ar manuālo ātrumkārbu.

DzinējsJauda (ZS)Griezes moments (Nm)0-100 km/hVmax (km/h)Vidējais patēriņšCO2 (g/km)
1,2 l
70 @ 5600 rpm115 Nm @ 4000 rpm14,3 s1625,9138
1,2 l
86 @ 5600 rpm115 Nm @ 4000 rpm13,6 s1835,1119
1,4 l
100 @ 6000 rpm130 Nm @ 4000 rpm12,2 s (13,1)177 (175)5,9 (6,8)139 (159)
1,6 l
115 @ 6000 rpm155 Nm @ 4000 rpm11,3 s (11,7)189 (186)6,6 (7,2)156 (169)

Jaunais Aveo ir pieejams Latvijā par cenu, sākot ar 6630 latiem.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu