Jau pagājušajā nedēļā Jaguar publiskajā telpā pasvieda kripatiņu informācijas par Ņujorkas auto šovam sagatavoto sava flagmaņa XJ lieljaudas versiju XJR.
Vairāk par Jaguar XJR (2)
Pēc ražotāja teiktā jaunais Jaguar XJR ne tikai pārliecinoši izskatās, bet tā arī uzvedas uz ceļa. Tam ir speciāli noregulēta balstiekārta, atsperes un amortizatori, cita stūres iekārta, īpaši 20 collu riteņi ar speciāli šim auto sagatavotām zemprofila Pirelli riepām, aktīvais elektroniskais diferenciālis un tieši šā auto raksturam pielāgota dinamiskās stabilitātes kontrole, kā arī virsbūves aerodinamiskie elementi.
Zem pārsega atrodas 5 litru V8 kompresordzinējs, kura 680 ņūtonmetri caur astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu tiek novadīti aizmugurējai asij.
Spītējot izmēriem, 100 km/h Jaguar sedans sasniedz nieka 4,6 sekundēs, bet tā maksimālais ātrums ir 280 kilometri stundā. Ja pie šīs atzīmes neiejauktos elektroniskais ierobežotājs, XJR skrietu vēl ātrāk.
Lai arī XJR ir diezgan ekstrēms auto, kura saimnieks vienmēr izvēlēsies sēdēt pie stūres un braukt pats, salons un aprīkojuma līmenis ir saglabāts zīmola cienīgā līmenī.
Citiem vārdiem sakot, pat sportiskais XJ būs komfortabls un sniegs jaunākās komforta un izklaides iespējas, tai skaitā 825 vatu 18 skaļruņu Meridian skaņu sistēmu, kas ap katru braucēju veido ideālu individuāla telpiskā skanējuma vidi.
Svarīgākie dati
Dzinējs | 5 litru V8 kompresordzinējs |
Jauda | 550 ZS @ 6500 rpm |
Griezes moments | 680 Nm @ 2500-5500 rpm |
Transmisija | Astoņu pakāpju automātiskā |
0-100 km/h | 4,6 sekundes |
Vmax | 280 km/h (elektroniski ierobežots) |
Vidējais patēriņš | 11,6 l/100 km |
CO2 izmeši | 270 g/km |
Riepas | 265/35 un 295/30 (priekšā/aizmugurē |
Bremzes | 380 mm priekšā un 376 mm aizmugurē |