Sietiņsone-Zatlere vērtē Lexus GS450h (21)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Ar savām īpatnībām, ja salīdzina ar vācu konkurentiem BMW, Audi un Mercedes-Benz, taču tai pašā laikā arī lētāks un ne sliktāk aprīkots. Tāds īsumā ir jaunās paaudzes Lexus GS.

Jaunā GS dzinēju piedāvājumā ir divas versijas – bāzes motors ir 2,5 litru V6 benzīna dzinējs ar 209 ZS, bet jaudīgākais ir jaunā Lexus hibrīdstacija, kas modelī GS 450h attīsta 343 zirgspēkus.

No nulles līdz simtam tas ieskrienas tikai 5,9 sekundēs, vienlaikus vidēji patērējot tikai 6,0 l/100 km degvielas. TVNET pieredze ar šo auto liecina, ka jaudas ir tieši tik, cik būtu jābūt ikvienā auto, lai varētu droši un dinamiski pārvietoties, GS 450h gaita ir komfortabla un viegla, taču vienlaikus arī sportiski precīza, ko var norakstīt kā uz balstiekārtas regulējumu, tā arī piestūrējošajiem aizmugurējiem riteņiem.

Kā minēts, jaunais Lexus GS ir lētāks par vācu premium segmenta konkurentiem. Bāzes versijā, kas patiesībā ir diezgan labi aprīkota, tas maksā nepilnus 42 tūkstošus latu. Protams, var arī iegādāties pavisam grezni apgādātu GS President izpildījumā, bet tad jau jāšķiras no vismaz 58 tūkstošiem.

Kas ir Lexus GS odziņa, automobiļa pozitīvās īpašības, hibrīddzinēja priekšrocības un vai šis auto vairāk piestāv vīriešiem vai tomēr der arī sievietēm, vērtē uzņēmēja Eva Sietiņsone-Zatlere.

Komentāri (21)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu