Pirmais brauciens: Rolls-Royce Ghost (62)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Rolls-Royce Ghost ir rokdarbu tradīcijām bagātā britu autoražotāja lētākais modelis un pamatā ir domāts tiem cilvēkiem, kas pie stūres vēlas sēsties paši.

Tas gan nenozīmē, ka Ghost jelkādā ziņā ir apdalīts, ja salīdzina ar markas flagmani Phantom un tā paveidiem ar divām durvīm – kupeju un kabrioletu. Auto aizvien lielā mērā ir rūpīga roku darba rezultāts, bet salonā redzamā āda, koks un metāla elementi ir īsti, nevis prastas imitācijas no plastmasas.

Lai arī Ghost ir mazākais un lētākais automobilis Rolls-Royce modeļu klāstā, tas tāpat ir visīstākais limuzīns ar gandrīz pieciem ar pusi metriem garumā un aristokrātisku 6,6 litru turbo motoru ar 570 zirgspēkiem un 780 Nm zem motora pārsega. Ja Ghost uzliktu uz svariem, tie rādītu turpat divas ar pusi tonnas, taču motors tās uz ceļa padara nejūtamas un auto jebkādos apstākļos strauji, bet nemanāmi slīd (pateicoties īpaši progresīvai pneimopiekarei) uz priekšu.

Ja runa ir par dinamiku, tad Ghost gadījumā tā ir pārsteidzoši laba – kvalitatīvu materiālu ieskāvumā sēdošais automobiļa saimnieks un Ghost salona viesi līdz 100 kilometriem stundā tiek uzrauti mazāk nekā piecās sekundēs un atbilstošos apstākļos pa šoseju tiek vesti ar 250 kilometru stundā maksimālo ātrumu. Tas varētu arī būt lielāks, taču elektronika pie šīs atzīmes ir nepielūdzama.

Komentāri (62)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu