Sporta zvaigznes ar metro nebrauc (3)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Sporta zvaigznes un izcilības nespēj un pat nedrīkst braukt, ar ko pagadās. Personiskais auto ir augsta statusa, pārticības un arī personības zīmogs. Tādas raudzes atlētam nemaz neklātos ikdienā pārvietoties ar metro, un visai bieži viņam piederošais spēkrats maksā pat vairākus miljonus dolāru.

Dažkārt ne tikai paši auto, bet arī to numuru zīmes ir liela vērtība. Te piemēri nav tālu jāmeklē. Kaimiņvalstī Krievijā pēdējās – Turīnas olimpiādes dalībnieki no saviem biznesa vides labvēļiem saņēma "nestandarta" dāvanas. Auto numurus greznoja atbilstoši cipari: čempioniem "001", olimpisko sudraba medaļu ieguvējiem "002", bet bronzas dārgmetālu īpašniekiem "003".

Futbola autozvaigznes

Pasaules populārākā sporta veida pārstāvji ne tikai visvairāk pelna, bet ikdienā pārvietojas ar visdārgākajiem auto. Futbolistu auto iegādes veidi parasti mēdz būt divi?– komandas un individuālie. "Visniknākie" braucamrīki ir Madrides "Real" spēlētājiem, kuri no sacensībām brīvajā laikā pārvietojas ar "Audi Q7". 13 no 24 spēlētājiem šie spēkrati ir ar trīslitru dzinēja tilpumu, bet Ronaldo, Raulam un Kasano no šīs sērijas iekritušas "odziņas", t.i., ar 4,2 FSI tipa dzinēju.

No futbolistiem visiespaidīgākā dārgo auto kolekcija pieder Deividam Bekhemam, kura īpašumā ir: "Aston Martin Vanquish S", "Hummer H2", "Lincoln Navigator 4x4", "Range Rover", "Lamborghini Gallardo", "Bentley Arnage", "Rolls–Royce Phantom" un "Audi A8", bet vairs nav BMW X5... Nav tāpēc, ka, pēc izdevuma "The Scotsman" ziņām, tas pagājušajā gadā pusdienošanas laikā pazudis no kādas Madrides priekšpilsētas krodziņa stāvvietas. Žēl gan, jo tā cena bija 70 000 sterliņu mārciņu. Tiesa, pēc kāda laika spēkrats atradies Maķedonijā...

No jaunajiem futbola brašuļiem liels dārgu auto cienītājs ir britu futbola talants Veins Rūnijs, kura īpašumā ir "Cadillac Escalade" un jau minētais BMW X5, bet savai mīļotajai meitenei dzimšanas dienā viņš dāvināja "nieka" "Porsche 911".

Īstenie patrioti

Itāļi ir īsti patrioti, jo kam viņiem kaimiņvalstu ražojumi, ja pašiem ir savs "Maserati", "Ferrari" vai "Lamborghini"!

Futbolists Alesandro Delpjero brīvdienās laiku īsina, joņojot ar "Lancia" rallija automobili, savukārt viņa komandas biedrs izlasē Alesandro Nesta blakus itāļu četrriteņu draugiem novietojis arī "Porsche", "VW Golf" kabrioletu un "Smart". No Vācijas futbola izlases īsts savas valsts produkta patriots ir vienīgi Mihaels Balaks, kura īpašumā ir "Audi RS6". Šajā ziņā "grēko" Tjerī Anrī, kurš paspējis iegādāties "Aston Martin Vanquish", "Porsche Carrera GT" un "McLaren–Mercedes SLR".

Šumis "ieliek" visiem

Septiņkārtējais pasaules čempions F–1 vācietis Mihaels Šūmahers 2006. gadā kļuva par rekordistu ne tikai sportisko uzvaru ziņā, bet arī dārgākā auto iegādē. Pēc vācu "Express" ziņām, "Šumis" savā īpašumā iegādājies "Shelby Cobra Daytona" – pagājušā gadsimta sešdesmitajos gados pasaulē tika saražoti tikai seši šādi auto. Interesanti, ka pieci modeļi tika uzbūvēti Itālijā, bet sestais – ASV. Ja jau tikai seši, tad cena arī attiecīga, un tā ir 4 miljoni ASV dolāru. Tas ir auto, kurš tika radīts, lai vīri ASV varētu piedalīties "GT" sērijas mačos. Dizainu šim smukulim veidojis Pīters Broks, bet šasiju meistars bijis pazīstamais Bobs Negštads.

Terminators –"tanks"!

Ar parastiem auto mūsu izpratnē nebrauc arī NHL hokeja zvaigznes. Pērn "krievu raķete" un Krievijas hokeja izlases menedžeris Pāvels Burē, kurš ciemojies arī Rīgā, pārdeva savu "Ferrari Maranello 550". Tāds šosejas "rikšotājs" arī pēc vairākiem saimniekiem nopirkts par 99 302 ASV dolāriem. Šajā sakarā Sanda Ozoliņa NHL kluba "Rangers" menedžeris Glens Saters, zinot par Burē ceļgala traumām, teicis, ka nav prāta darbs savā īpašumā turēt auto, kura jaukumus nespēj pilnībā izmantot. Ar to menedžeris bija domājis auto sportisko raksturu.

Ne mazāk jaudīgus auto mīl arī "Herminators" jeb austriešu kalnu slēpotājs, trīskārtējs pasaules čempions Hermanis Maijers. Viņa garāžā dižojas jauns "BMW M5", kura motora jauda ir 507 ZS. Salīdzinājumam?– zinātāji mēļo, ka padomju "T–62" tanka dzinēja jauda bijusi "tikai" 580... Domājams gan, ka "Herminatoram" patīk uzspiest uz akseleratora pedāļa ar lielu baudu, jo dzinējs spēj veikt līdz 8000 apgriezieniem minūtē.

Komentāri (3)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu