Mans pirmais auto: BMW 318tds Touring (69)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Autora foto

Pirms četriem gadiem nopirku no Vācijas 1995. gada BMW E36 318tds ar garo virsbūvi. Nopirku nedaudz virs tirgus vērtības, jo Latvijā pirms pārdošanas tika veikts motora kapitālais remonts. Trešās sērijas touringiem ir pluss tāds, ka šādas virsbūves modeļi parasti ir bijuši mierīga braukšanas stila īpašnieku rokās. Tieši tādu arī nopirku. Mašīna vāciski kārtīga, un vēl līdz pat šim brīdim nekas īpašs nav bijis jāremontē (izņemot stabilizatorus, zemspiediena degvielas sūkni un stūres pastiprinātāja trubiņu).

Pērkot mašīnu, zināju, ka tā vispirms tiks izmantota īpašam mērķim – kāzu ceļojumam! To arī ar lepnumu realizēju. Pirms ceļojuma aizdzinu uz Bauskas visā Latvijā populāro BMW servisu, kur man salasīja šādus tādus sīkumiņus, jo biju piekodinājis, ka braukšu vairākus tūkstošus pa kalniem un lejām – tā, ka lai visu apskatās kārtīgi. Neko īpašu nemainīja, tomēr sīkumiņi savācās un sirds mierīgāka.

Rezultātā cerības uz vācu autobūves lepnumu nepievīla un 5000 km pa bāņiem un kalnu serpentīniem līdz Romai un atpakaļ ar 95. gada BMW veicu, ka nošvīkstēja vien. Braucot pa līkumainajiem Austrijas un Slovēnijas bāņiem, gan vēlējos, lai man ir vismaz 2,5 l motors...

Uzskatu, ka par pāris tūkstošiem neko labāku par BMW, Audi vai Mersu nebūtu nopircis. Šī trijotne, cik esmu novērojis, ir labākais, kas vispār uz četriem riteņiem ir radīts! Jautājums ir gaumē un izvēlē. Esmu priecīgs, ka pievienojos BMW kopienai, un jau krietnu laiku jūtu, ka no šīs markas laikam nešķiršos – galu galā braucu ar 15 gadus vecu mašīnu un izņemot oriģināli tehniskos mīnusus nekādas problēmas neizjūtu. Cik tad es būšu priecīgs par jaunu modeli!!

Plusi:

+ ekonomisks pat pēc 15 gadiem – tie paši grāmatiņā minētie 6,5 litri (vidēji). Mans rekords ar pilnu bāku bija 900 km ar 5,2 l patēriņu uz šo posmu;

+ vadāmība – tā ir izcila!

+ ir turbīna, kas, pareizi paātrinoties, ļauj nejusties tik dīzeliski 1,8 litrīgam;

+ BMW Latvijā ir milzīga specializēto servisu izvēle;

+ garā pakaļa un velkošā aizmugure šo mašīnu padara gan ģimenei ļoti praktisku, gan rotaļīgu ziemā, gan manevrētspējīgu parkošanās gadījumos (jo priekšējie riteņi vairāk griežas);

+ un visbeidzot, galvenais pluss: šis, manuprāt, ir viens no estētiski patīkamākajiem BMW pēdējo gadu modeļiem!

Mīnusi:

  • BMW detaļas ir dārgas pat tik veciem modeļiem;

  • Ģimenes cilvēkam prātīgāk izvēlēties 5. sērijas touringu;

  • Brīžiem šķiet muļķīgi braukt ar BMW, kurš modeļu klāstā ir vismazjaudīgākais.

Kārlis

Foto: Autora foto
Komentāri (69)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu