Mans pirmais auto: Honda Prelude (59)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Autora foto

Protams, par mašīnām sāku sapņot jau agrā bērnībā. Tiesības ieguvu jau 18 gados un apmēram pusotru gadu braukāju ar vecāku mašīnām.

Līdz vienu brīdi izdomāju, ka vajag savu auto. Ilgi nemeklējot, apmēram nedēļas laikā nospriedu, ka vajag Honda Prelude IV. Protams, ar citu cilvēku ieteikumiem. Un tūliņ pat arī tika iegādāta. Bet tika iegādāta neejošā stāvoklī, un savā ziņā tas bija kā tāds kaķis maisā.

Pirmais, kas tika Preludei darīts, bija, lai vismaz sāk rūkt, divu dienu laikā tas tika atrisināts un arī tika nomainītas visas bremzes. Visinteresantākais bija, līdz tiku pie tehniskās apskates. Man vajadzēja sešus mēnešus tam, dabūju izņemt sešas slimības lapas.

Problēmas, protams, bija ar pārāk skaļiem izpūtējiem, plaisām priekšējā stiklā, ritošo daļu, pārāk zemu novietotiem numuriem un vēl visādiem sīkumiem. Protams, lielākās lietas ar katru reizi atklājās, kad cerēju tehnisko iziet. Bet šogad vairs tā bēda nav tik liela, dabūju slimības lapu tikai par pārāk plikām riepām.

Līdz šim ar šo auto ir tā, ka vienu lietu sataisu, pēc nedēļas lūst kaut kas cits, piemēram, ir mainītas pusasis; kad sataisa, liekas, ka viss būs beidzot kārtībā, - negaidot pēc nedēļas nolūst priekšējais rats, un tā visu laiku kaut kas notiek, bet es domāju, drīz tam pienāks arī beigas un nelūzīs.  Protams, kā jau 18 gadu vecai mašīnai, sāka rūsa parādīties, bet tas viss tika sterilizēts pa ziemu, jo Prelude man ir tikai vasaras mašīna, pa ziemu eju kājām :D

Par Preludes aprīkojumu sūdzēties arī nevarētu, kā, piemēram, 4WS, tas ir ka aizmugurējie riteņi arī piestūrē paralēli priekšējiem, lai lielā ātrumā līkumā noturas un stāvlaukumos vieglāk manipulēt. Bet ar nožēlu jāsaka, ka Latvijas ceļiem tas nav piemērots, jo šosejās ir lielas izbrauktas rises un priekšējie riteņi brauc risei pa augšu, aizmugurējie risē.

Šis auto mani piesaista pirmkārt ar salona izskatu, jo tādu paneli neesmu redzējis nevienai mašīnai, un ārēji tā arī ir ļoti smuka. Vēl vairāk piesaista šis auto mani, jo nav ļoti bieži redzams ielās, kā pārējās mašīnas. Un, protams, šī mašīna man tiks ilgi lolota vēl.

Izmaksas, protams, uzturēšanā ir lielas, bet ir to vērts. Detaļas arī par 5 Ls spainī nenopirksi, kā to var opeļiem, bet, kas ar šo auto brauc, es domāju, nesūdzas, jo ir tā vērts :)

Komentāri (59)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu