Kāds ir labs pārdošanas speciālists

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: www.freeimages.co.uk

Lai cik neliels būtu uzņēmums, ja tas vēlas veiksmīgi un tālredzīgi darboties arī nākotnē, tam vajadzīgs labs pārdošanas speciālists, kas apzinīgi veic savus pienākumus.

Daži ieteikumi, kas jāpārzin pārdošanas speciālistam, proti:

  • nodarbojas ar pašreizējās tirgus situācijas izpēti un iespējamo izmaiņu novērtēšanu konkrētajā nozarē, kas ļautu atklāt perspektīvus projektus un noteikt nākotnes tendences;
  • tirgus analīzi, mārketinga stratēģijas izveidi;
  • potenciālo klientu apzināšanu, esošo klientu datu bāzes veidošanu;
  • piedāvājumu izstrādi, sarunu vešanu, konsultāciju sniegšanu;
  • prasmīgu darbu koordinēšanu, lai pārdošanas projekts tiktu realizēts noteiktajā laikā;
  • jaunu klientu piesaisti, esošo klientu apkalpošanu.

Veiksmīgam pārdošanas speciālistam izšķiroša ir prasme veiksmīgi izstrādāt piedāvājumus, vest sarunas un visus darbus pabeigt ar iespējami labu rezultātu.

Būtiska ir spēja patstāvīgi organizēt savu darbu, izvirzīt mērķus un ar aktīvu rīcību tos sekmīgi sasniegt.

Augstu vērtējamas īpašības ir elastīgums un radoša pieeja, spēja atrast vispiemērotākos, arī netradicionālus, risinājumus.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu