Klaudija Šīfere apakšveļā būs aplūkojama firmas H&M reklāmas plakātos.

LETA/DPA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Panākumiem bagātā supermodele Klaudija Šīfere, tērpta trūcīgā apakšveļā, uz simtiem tūkstošu reklāmas plakātu drīzumā būs apskatāma 13 Eiropas valstīs un ASV. Kā ceturtdien Stokholmā apstiprināja tekstilizstrādājumu koncerns "Hennes&Mauritz" (H&M), līdz Ziemassvētkiem plakātiem ar blondo skaistuli jābūt izvietotiem savās vietās.

Firma uzsvaru likusi uz sešdesmitajiem gadiem, tādēļ Šīferei būs frizūra "a la" Brižita Bardo". Zviedrijas uzņēmums H&M tradicionāli jau 10 gadus katriem Ziemassvētkiem reklāmas kampaņai izvēlās kādu pazīstamu modeli. Fotosērija ar Šīferi būs ieturēta fotoklasiķa Helmuta Ņūtona stilā, bet pašus fotouzņēmumus izdarījis Makss Vadukuls, kurš portretējis gan Salmanu Rušdī, gan māti Terēzi. Tā kā apakšveļas reklāmas tiek izvietotas ļoti lielā skaitā, iepriekšējos gados vairākās valstīs jau parādījās protesti pret šāda veida "optisko vides piesārņošanu". Šoreiz tikai iedzīvotāju skaita ziņā mazajā Norvēģijā uz 4,5 miljoniem iedzīvotāju pienākas 5000 plakātu ar "garkājaino vācieti". Neoficiāli tiek minēts, ka pašā Vācijā tiks izvietoti 100 000 plakātu. 1993.gadā, kad apakšveļas modele bija Anna Nikola Smita, daudzus plakātus nozaga fani vai noplēsa un sabojāja sašutušie pilsoņi. ASV pat tika reģistrēti gadījumi, kad autovadītāji izraisīja avārijas, blenžot uz plakātiem.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu