BMW bestsellers jaunā izpildījumā

Ingars Tenis
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: BMW

Otrdien Parīzē precīzi plkst. 9:00 pēc vietējā laika pasaulei tika atklāts jaunais, septītās paaudzes 3.sērijas BMW.

Līdzšinējais 3.sērijas BMW (F30) bija E90 sērijas pamatīgas modernizācijas rezultāts, bet  Parīzē parādītais G20 ir pilnīgi jauns auto, kas būvēts uz jaunas tehnoloģiskās platformas.

Automobilis ir ieguvis ne vien jaunu balstiekārtu, bet arī virsbūvi, kurā ievērojami palielināts alumīnija īpatsvars. Pateicoties tam, modeļa masu izdevies samazināt par līdz pat 55 kilogramiem, savukārt smaguma centrs ir par 10 mm zemāks nekā iepriekš. No tā un platākas šķērsbāzes priekšā un aizmugurē iegūs auto dinamiskās īpašības. Vienlaikus virsbūves stingrības rādītājs ir uzlabots par aptuveni 15%, bet izsvarojums starp asīm ir tuvu ideālajiem 50:50. Modeļa bagāžnieka tilpums 480 litri, bet var iegūt arī lielāku telpu, nolokot attiecībā 40:20:40 dalīto atzveltni. 

Ja salīdzina ar priekšgājēju, jaunais 3.sērijas BMW ir nedaudz lielāks. Garumā tas ir par 76 milimetriem pārāks (4709 mm), augstumā par 1 mm (1442 mm), bet platumā - par 16 milimetriem (1827 mm). Vienlaikus attālums starp asīm palielināts par 41 mm un tagad ir 2851 mm. Tāpat var piebilst, ka uzlabojums panākts arī aerodinamikas jomā; piemēram, modeļa 320d aerodinamiskās pretestības koeficients ir tikai 0,23.

Foto: BMW

Sākotnēji jaunā 3.sērija būs pieejama ar trim dažādiem motoriem piecās jaudas pakāpēs. 320i un 330i būs 2 litru turbo motors ar attiecīgi 184 un 258 zirgspēkiem. 318d un 320d būs 2 litru dīzelis ar 150 un 190 ZS. Savukārt 330d uzstādīts sešu cilindru agregāts ar 265 ZS. Starp citu, 320d pagaidām arī ir vienīgais, kam paredzēta xDrive pilnpiedziņa. Ar laiku sekos arī jaudīgāks benzīnnieks (340i), jauns bāzes modelis ar trīs cilindru motoru, un gan jau būs arī M3.

Foto: BMW

3.sērijas priekšējā paneļa dizains veidots pēc jaunākās paaudzes X5 parauga. Tādējādi, ja pircējs vēlēsies un varēs samaksāt, viņa priekšā būs 12,3 collu digitālais instrumentu panelis ar 10,25 collu multimediju sistēmas ekrānu tam līdzās. Tā satura pārvaldīšanai var izmantot pieskārienu funkciju, iDrive sistēmas ripu, pogas uz stūres, žestus vai balss komandas.

Foto: BMW

Jaunais modelis tiks piedāvāts četros dažādos izpildījumos:  Advantage, Sport Line, Luxury Line un M Sport. Plānots, ka 3.sērijas tirdzniecība sāksies 2019.gada pavasarī. 

Foto: BMW
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu