McLaren pasaulei parāda savu visu laiku ātrāko auto - trīsvietīgo Speedtail (2)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail Foto: McLaren Automotive

Britu autobūves uzņēmums McLaren Automotive piektdien oficiāli atklāja savu visu laiku jaudīgāko un ātrāko modeli Speedtail. Turklāt tam, tāpat kā leģendārajam F1, kas desmit gadus bija planētas ātrākais ielas auto, ir trīs sēdvietas ar vadītājam domātu sēdekli kokpita centrā.

Speedtail, kas būvēts, izmantojot Formula 1 pasaulē un superautomobiļu ražošanā gūto pieredzi, ir īpaši aerodinamiska, 5,2 metrus gara mašīna, ko ražotājs klasificē kā Hyper-GT automobili. Citiem vārdiem, kā auto, kam piemīt dinamika un spēja veikt lielus attālumus vispārākajā formā.

Speedtail konstruēts, izmantojot eksotiskus materiālus, tādēļ sver tikai 1480 kilogramus. Tas nozīmē, ka spēkratam ar inovatīvo 1050 hibrīddzinēju nav grūti uzrādīt grūti aptveramus dinamikas rādītājus. Nav gan zināms, cik sekunžu nepieciešams, lai sasniegtu 100 vai 200 kilometrus stundā, taču 300 km/h robeža krīt vien 12,8 sekundes pēc starta. Tas ir ievērojami labāks rādītājs nekā līdzšinējam McLaren rekordistam P1, kas 300 km/h sasniedz 16,5 sekundēs.

Foto: McLaren Automotive

McLaren Speedtail maksimālais ātrums ir 403 kilometri stundā, un tas ir līdz šim lielākais rādītājs zīmola spēkratu vidū. Lai to sasniegtu, mašīnā jāaktivizē īpašs Velocity jeb ātruma režīms. Tajā tiek veiktas izmaiņas hibrīddzinēja regulējumos, pielāgots aktīvo aizmugurējo eleronu pacēluma leņķis, ievilktas atpakaļskata kameras un par 35 mm pazemināts klīrenss.

Jāpiebilst, ka aerodinamikai šajā auto ir vienkārši milzīga nozīme. Tā nosaka ne tikai virsbūves izstiepto nogludināto formu, bet arī dažādu jaunievedumu ieviešanu. Tādi ir ne tikai hidrauliski regulējamie eleroni aizmugurē un ievelkamās atpakaļskata kameras, bet arī neparastās oglekļa šķiedras uzlikas uz priekšējiem riteņiem. Kamēr ritenis griežas, tās paliek nekustīgas un palīdz novērst gaisa virpuļu veidošanos, optimizē gaisa apteci.

Foto: McLaren Automotive

Nobeigumā var piebilst, ka Speedtail ir arī trīs milzīgi trūkumi. Pirmais ir cena - 1,75 miljoni mārciņu jeb apmēram 2 miljoni eiro bez nodokļiem. Otrais - McLaren gatavojas uzbūvēt tikai 106 Speedtail eksemplārus. Trešais - visi eksemplāri jau ir pārdoti.

Komentāri (2)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu