Aerodinamiskie uzlabojumi
Jaunā CLA paplašinātā šķērsbāze (papildus 63 mm priekšpusē un 55 mm aizmugurē salīdzinājumā ar priekšgājēju) un zemāks smaguma centrs ir divi galvenie faktori, kas modelim nodrošina sportiskākās braukšanas īpašības starp visiem jaunās paaudzes “Mercedes-Benz” kompaktajiem modeļiem. Jaunā piekare konstruēta tā, lai samazinātu trokšņus un vibrācijas, bet riteņiem un riepām veikta aerodinamiskā optimizācija – gan parastajām diska un riepas kombinācijām, gan tā sauktajiem aerodinamiskajiem riteņiem, kas ir pilnībā pārveidoti, lai panāktu vislabāko aerodinamisko efektu.
Gads kopš pirmās prezentācijas jeb MBUX turpina attīstīties
Pirms gada MBUX saviļņoja auto pasauli pirmajā prezentācijā Lasvegasā, jo piedāvāja jaudīgu datoru, augstas izšķirtspējas ekrānus un grafiku, pielāgojamu displeju, navigāciju ar paplašināto realitāti, programmatūru, kas spēj mācīties, un “Hey Mercedes” – atslēgvārdu runas vadībai. Šobrīd jaunā MBUX Interior Assist runas vadības funkcija spēj sniegt aizvien daudzveidīgākas tematiskas atbildes atbilstoši katrai valstij raksturīgajam saturam, atbild uz aizvien sarežģītākiem jautājumiem, vairs neapjūk, kad citi pasažieri sarunājas, un atbild tikai uz tā cilvēka komandām, kas pēdējo reizi teicis “Hey Mercedes”, lai aktivizētu sistēmu. Pateicoties inovatīvai tehnoloģijai, MBUX šobrīd atbalsta braucējus, vienkāršojot dažādas komforta un MBUX funkcijas, piemēram, darbojoties bezkontakta režīmā un funkcionējot gan saules gaismā, gan pilnīgā tumsā.