Peugeot 3008 GT Hybrid4. Visjaudīgākais sērijveida modelis "Peugeot" vēsturē?

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Publicitātes foto

Apvidus auto PEUGEOT 3008 GT Hybrid4 ir apstiprināts saskaņā ar jauno WLTP protokolu, kam 100 % elektriskajā režīmā ir 29 g /km (1)  CO2 emisija un 59 km (2)  nobraukums. Piedāvājot šo pilnpiedziņas apvidus auto ar jaudu, kas līdzvērtīga 300 ZS (vai 220 kW), un zemāko CO2 emisiju līmeni hibrīdauto tirgū, PEUGEOT izlēmīgi apņemas enerģētikas pārkārtošanu padarīt vēl spēcīgāku sajūtu ziņā.

PEUGEOT 3008 HYBRID4: it visur un vienmēr

Ar vairāk nekā 700 000 pārdotiem transportlīdzekļiem kopš tā ienākšanas tirgū 2016. gadā Peugeot 3008 ir kļuvis par sava segmenta līderi daudzās valstīs.

Pēc Peugeot Baltic vadītāja Andrus Kuus domām SUV PEUGEOT 3008 veiksmes stāsta vēriens  paplašinās, pateicoties jaunajai jaudīgajai HYBRID4 versijai: "Salīdzinot ar daudziem populāriem hibrīdiem, Peugeot HYBRID4 piedāvā vairākas reizes mazāku degvielas patēriņu un CO2 emisiju līmeni, neliekot pieņemt kompromisus snieguma un braukšanas baudas ziņā. Patiesībā viss ir pat pretēji - HYBRID4 būs visjaudīgākais sērijveida modelis Peugeot vēsturē."

Tas ir 200 ZS (vai 147 kW) PureTech dzinēja un divu elektrisko dzinēju kombinācijas rezultāts: viens no šiem dzinējiem ir priekšpusē, savienots ar e-EATS, attīstot 110 ZS (vai 81 kW), un otrs ir savienots ar aizmugurējo zobpārvadu, attīstot 112 ZS (vai 83 kW).

Foto: Publicitātes foto

Tas uzņem ātrumu no 0 līdz 100 km/h 6,5 sekundēs kā vienots piedziņas mehānisms. Baterijas kapacitāte ir 13,2 kWh, kas nodrošina 100% elektrisko režīmu 59 km attālumā. "Plug-in hibrīds ar tik ilgu pilnībā elektriskās piedziņas nobraukumu dod reālu iespēju ikdienas braucienus pilsētā veikt, izmantojot 100% elektroenerģiju, kas nav iespējama parastajiem hibrīda automobiļiem," komentēja Kuus.

Baterijas uzlādēšana ir viegla un ātra, pilnīga transportlīdzekļa uzlādēšana notiek 1 stundas un 45 minūšu laikā, iespējama arī paātrināta uzlādēšanu, ja izmanto Wallbox(3).

Pilnpiedziņas režīms nodrošina uzlabotu vilci uz ceļiem vai apvidū ar šķēršļiem. Rezultāts – nevainojama saķere: lai to nodrošinātu uz slapjiem, dubļainiem, apsnigušiem vai līkumotiem ceļiem, jauda vienmērīgi tiek sadalīta uz visiem četriem auto riteņiem.

Foto: Publicitātes foto

PEUGEOT 3008 HYBRID4 aksesuāri

HYBRID4 dzinējs ir pieejams tikai GT versijā ar ekskluzīvo Alcantara® Greval Grey salona apdari un īsta izturēta ozolkoka Grey Oak dekorējumiem. Ir arī jaunas autovadītāja palīdzības sistēmas (ADAS), kas aizgūtas no jaunā PEUGEOT 508: adaptīvā kruīza kontrole ar Stop & Go funkciju un palīdzība braukšanas joslas stāvokļa saglabāšanā.

Latvijā HYBRID4 versija būs pieejama 2020. gada pavasarī. Paejot dažiem mēnešiem pēc tās parādīšanās tirgū, HYBRID4 versijai sērijā pievienosies 225 ZS (vai 165 kW) divu riteņu piedziņas HYBRID versija, kurā būs kombinēti 180 ZS (vai 132 kW) PureTech dzinējs ar 110 ZS (vai 80 kW) elektromotoru transportlīdzekļa priekšējā daļā, kas būs savienots ar e-EAT8.

_______________________________________________________

(1) Līdz 32 g/km, atbilstoši iespējamajiem variantiem.

(2) 56 km, atbilstoši iespējamajiem variantiem.

(3) Īpaša 32 A kontaktligzda, kas savienota ar neobligātu 7,4 kW vienfāzes lādētāju.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu