Kabīne iezīmē jauna laikmeta sākumu ar skaidru struktūru un pilnīgi jaunu arhitektūru. Priekšējā paneļa augstāko punktu veido brīvstāvošs, izliekts kontrolmērinstrumentu panelis. Tas ir skaidri vērsts pret braucēja asi. Centrālais 10,9 collu infoizklaides displejs un papildaprīkojumā pieejamais pasažiera displejs ir apvienoti, lai tie veidotu iebūvētu stikla joslu, kas izskatās kā melns panelis. Visas lietotāja saskarnes ir pilnīgi no jauna izstrādātas Taycan vajadzībām. Ir ievērojami samazināts klasisko aparatūras vadības elementu, piemēram, slēdžu un pogu, skaits. To vietā ir nākusi intelektiska un intuitīva vadība, izmantojot skāriendarbību vai balss vadības funkciju, kas reaģē uz komandu „Hey Porsche”.
Taycan ir pirmais automobilis, kurā Porsche piedāvā salona apdari pilnīgi bez ādas elementiem. No inovatīviem, pārstrādātiem materiāliem veidotais salons uzsver elektriskā sporta automobiļa ilgtspējīgo koncepciju. „Kāju garāžas” — padziļinājumi akumulatorā aizmugures kāju telpā — nodrošina ērtu sēdēšanu aizmugurē un sporta automobiļiem raksturīgo zemo klīrensu. Var izmantot divus bagāžas nodalījumus: priekšējā nodalījuma ietilpība ir 81 litrs un aizmugurējā — 366 litri.
Inovatīvi piedziņas motori un divpakāpju transmisija
Gan Taycan Turbo S, gan Taycan Turbo ir divas ārkārtīgi efektīvas elektromašīnas pa vienai uz katras ass, kas tos padara par pilnpiedziņas automobiļiem. Nepārtrauktas ierosmes sinhrono mašīnu augstā efektivitāte palielina gan nobraucamo attālumu, gan piedziņas pastāvīgo jaudu. Katra elektromašīna, transmisija un impulsvadāmais invertors ir apvienoti kompaktā piedziņas modulī. Šiem moduļiem ir vislielākais jaudas blīvums (kilovati uz litru komplektācijas vietas) salīdzinājumā ar visām pašlaik tirgū piedāvātajām elektriskajām spēka piedziņām. Elektromotoru īpaša iezīme ir statora spoļu U veida tinums. Šī tehnoloģija ļauj iestrādāt statorā vairāk vara, tādējādi palielinot izejas jaudu un griezes momentu, bet saglabājot to pašu detaļas tilpumu. Uz aizmugures ass uzstādītā divpakāpju transmisija ir Porsche izstrādāts jauninājums. Pirmais pārnesums nodrošina vēl lielāku Taycan paātrinājumu no vietas, savukārt otrais pārnesumus ar garu pārnesuma attiecību nodrošina augstu efektivitāti un vienlīdz lielas jaudas rezerves. Tas attiecas arī uz ļoti lieliem ātrumiem.