Lūk, kas sanāk, ja samaisa Audi A6L ar BMW, Maybach un Cadillac dizaina elementiem (2)

Ķīniešu limuzīns Hongqi H9
TVNET Auto
CopyLinkedIn Draugiem X
Hongqi H9
Hongqi H9 Foto: Publicitātes foto

Hongqi ir ķīniešu auto zīmols, kas daudziem būs svešs. Taču uzņēmuma ražotais automobilis L5 vismaz pēc skata šķitīs ļoti pazīstams, jo vizuāli atgādina retromobiļus no padomju laikiem, taču ir bāztin piebāzts ar modernām tehnoloģijām, greznu apdari un visam pa virsu - 12 cilindru dzinēju.

Hongqi L5 gan ir ārkārtīgi ekskluzīvs un būtībā rolsroisam pielīdzināms spēkrats, kura radīšanā ieguldīts arī daudz roku darba un cēlu materiālu. Nedaudz piezemētāks un plašākam turīgās autobraucēju sabiedrības lokam pieejams Hongqi modelis turpretī būs jaunais H9.

Hongqi L5
Hongqi L5 Foto: Publicitātes foto

Arī H9 atstāj dižciltīgs automobiļa iespaidu, taču būtībā ir vairāku Eiropas premium segmenta automobiļu atdarinājums, kas konstruēts uz pagarinātā Audi A6 (C7) platformas, un tā izstrādātāju mērķis ir konkurēt ar lielajiem sedaniem no BMW, Audi un Mercedes-Benz apcirkņiem.

Jaunā modeļa H9 dizainā saskatāmas līdzības ar lielās klases automobiļiem no visas pasaules. Piemēram, no priekšas tas atgādina septītās sērijas BMW, jo arī tam ir ārkārtīgi šauri priekšējie lukturi un hromēta sliede gar bampera apakšējo malu un analogs dizaina elements aiz priekšējiem spārniem. Kamēr virsbūves krāsojums divos kontrastējošos toņos atsauc atmiņā Maybach, bet radiatora režģis ir tikpat masīvs kā Rolls-Royce automobiļiem, aizmugurējie lukturi ir kā pieticīgākam Cadillac CT6.

Hongqi H9
Hongqi H9 Foto: Publicitātes foto

Jāteic gan, ka 5,2 metrus garajam sedanam piemīt arī samērā unikāli dizainiski un tehniski risinājumi, starp kuriem redzamākais, jo īpaši diennakts tumšajā laikā, būs šaura LED josla, kas pa perimetru ieskauj gandrīz visu radiatora režģi.

Hongqi H9
Hongqi H9 Foto: Publicitātes foto

Mašīnas salonā par greznu un pārtikuša cilvēka cienīgu atmosfēru gādā koka, alumīnija un hroma elementi, vadītāja redzeslokā ir divi liela izmēra skārienekrāni, bet lielākā daļa podziņu un kloķīšu ir aizstāti ar skārienjutīgām virsmām. Salona aizmugure iekārtota kā zona, kur atpūsties pēc smagas darba dienas, ar diviem atsevišķiem, elektriski regulējamiem, ventilējamiem un apsildāmiem sēdekļiem.

Hongqi H9
Hongqi H9 Foto: Publicitātes foto

Atšķirībā no sākumā minētā L5, kam zem garā priekšējā pārsega iebūvēts 6 litru V12 motors, H9 tiek piedāvāts tikai 2 litru četru cilindru turbo motors (255 ZS, 380 Nm) vai 3 litru V6 kompresordzinējs (276 ZS, 400 Nm) no Audi krājumiem. Abi motori strādā pārī ar septiņu pakāpju automātisko transmisiju, caur kuru vilkme tiek novadīta aizmugurējiem riteņiem.

Hongqi H9
Hongqi H9 Foto: Publicitātes foto

Starp citu, ciešā saikne ar Audi nav nejauša, jo Hongqi ražotāja mātes koncernam FAW ir kopuzņēmums ar Volkswagen, kas savulaik pilnīgi oficiāli ražoja par "cigāriem" sauktos Audi 100 automobiļus, kā nosaukums Ķīnā ne tuvu nav tik romantiski tēlains - Hongqi CA7180A2E.

Hongqi CA7180A2E
Hongqi CA7180A2E Foto: Wikipedia/Navigator84 CC BY-SA 3.0
Komentāri (2)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu