"Distancēto sarunu seriāla" 5. epizode: krīze kā jauno iespēju laiks

FOTO: Publicitātes foto

Interneta tiešsaistes notikumu sērijas "Distancētu sarunu seriāls" piektajā epizodē "Krīze kā iespēja. Vai tiešām?" 7. maijā tiks runāts par to, vai krīze ir jauno iespēju laiks un ko tajā pasākt.

Sarunu moderēs Rīgas Stradiņa universitātes pasniedzējs un pētnieks Mārtiņš Daugulis, un tajā piedalīsies "Valmiermuižas alus" saimnieks Aigars Ruņģis, "CAPS!" šokolādes mājas saimniece Ilze Garanča, teātra trupas "Kvadrifrons" režisors un aktieris Klāvs Mellis un "Tele2 Latvija" komercdirektors Raivo Rosts. Tiešraide notiks pasākumu mārketinga aģentūras "SponsorKing" lapā interneta vietnē "Facebook".

Tiks runāts par saimniecisko darbību un izaicinājumiem krīzes apstākļos, par jaunu ideju nepieciešamību un rašanos, par pielāgošanos un nākotnes redzējumu, kā arī citiem gan praktiskiem, gan psiholoģiski emocionāliem aspektiem. Notiks arī atskatīšanās uz 2008. gada finanšu krīzi, padaloties pieredzē par to, kā ar jaunu ideju realizāciju veicās tolaik.

""Distancētu sarunu seriāls" ir mūsu pašu jaunais izaicinājums krīzes laikā," uzsver aģentūras "SponsorKing" vadītāja un "Distancētu sarunu seriāla" producente Ļena Ferstere. "Vai tas sevi būs attaisnojis, izsecināsim vēlāk, taču šī ir mūsu atbilde neplānotajai situācijai, kas aģentūrai liegusi strādāt ierastajā dzīvās komunikācijas, tiešā kontakta režīmā."

Skatītājiem ir iespēja uzdot jautājumus, gan iepriekš tos iesūtot konkrētā notikuma komentāru sadaļā aģentūras "SponsorKing" lapā vietnē "Facebook", gan turpat tiešsaistes laikā, kā arī izmantojot interneta komunikācijas aplikāciju "Zoom".

Jaunā tiešsaistes notikumu sērija "Distancētu sarunu seriāls" radīta, jo viens cilvēks nav cīnītājs, un pandēmijas laikā šī atziņa iegūst dubultu spēku. Katram vajag atbalstu un plecu, sapratni un mierinājumu.

"Distancētu sarunu seriāla" piektā epizode "Krīze kā iespēja. Vai tiešām?" tiks tiešraidīta 7. maijā pulksten 18.00 interneta adresē facebook.com/sponsorking. Sērijas tiešraides skatāmas gan aģentūras "SponsorKing" lapā vietnē "Facebook", gan interneta portālos mammamuntetiem.lv un tvnet.lv.

Tiešsaistes notikumu sērija "Distancētu sarunu seriāls" top ciešā sadarbībā ar "Tele2 Latvija", Eiropas Savienības māju un ģimenes portālu mammamuntetiem.lv.

Uz augšu