"L'Oreal" ieguldīs vairāk nekā €150 miljonus vides un sociālajiem mērķiem

FOTO: Reuters/ScanPix

Starptautiskais kosmētikas ražotājs un tirgotājs "L'Oreal" līdz 2030.gadam plāno investēt vairāk nekā 150 miljonus eiro, lai sniegtu atbalstu vides un sociālajiem mērķiem, piektdien "L'Oreal" preses konferencē sacīja "L'Oreal" viceprezidente Aleksandra Palta.

Viņa informēja, ka 100 miljonus investēs vides jautājumos, lai strādātu pie draudzīgāku produktu ražošanas un apdomāta resursu patēriņa, bet 50 miljonus eiro investēs organizācijās un citās sociālās kustībās, kas sniedz atbalstu sievietēm dažādos jautājumos.

Palta norādīja, ka pērn "L'Oreal" izdevies samazināt gāzu emisijas par 79%, kas ir par 9% vairāk nekā bija plānojuši 2013.gada pirmajā ilgtspējas programmā, kas noslēdzas šogad. Savukārt 2020.gadā izmešu daudzumu samazinās par vairāk nekā 80%. Viņa atzīmēja, ka līdz ar izmešu samazinājumu, ražošana pieaugusi par 37%.

Pēc viņas sacītā, ūdens patēriņš ražošanai aizvadītajā gadā samazināts par 51%.

Runājot par jauno ilgtspējas programmu, kuras mērķis ir līdz 2030.gadam "L'Oreal" veidot kā videi draudzīgu ražotāju, plānots, ka desmit gadu laikā visi "L'Oreal" produkti būs oglekļa neitrāli, 95% produktu sastāvdaļas būs bioloģiskas, ražošanā patērētais ūdens tiks regulāri attīrīts un izmantots atkārtoti, visu produktu iepakojumi būs no pārstrādātiem materiāliem.

Viņa piebilda, ka līdz 2030.gadam plānots radīt 100 000 jaunas darbavietas.

"L'Oreal" valdes priekšsēdētājs Žans Pauls Agons sacīja, ka Covid-19 krīze visiem pierādīja, ka cik sistemātiski globāla krīze var būt postoša, un tāda var būt arī klimata krīze. Viņš uzsvēra, ka ražotājiem jādara viss, lai pasargātu pasauli no klimata kraha, tāpēc būtiski, ka pārmaiņu procesā iesaistīti ne tikai ražotāja darbinieki, bet arī tā konkurenti, piegādātāji un citu jomu pārstāvji.

"L'Oreal" ir starptautisks kosmētikas ražotājs, kurš dibināts pirms vairāk nekā 110 gadiem. Ražotāja grupā ir 36 kosmētikas zīmolu, kuri pieejami 150 valstīs.

Uz augšu