Latvieši rada jaunākās "Hugo Boss" kolekcijas modes skati uz šķīvja

FOTO: Jānis Vīksna

Ar 2021. gada pavasara/vasaras kolekciju zīmols "BOSS" iepazīstina savus lojālākos klientus jaunā, neparastā un inovatīvā veidā. Pasākums kastē ir interaktīvs piedzīvojums, kas piedāvā ekskluzīvu ieskatu jaunās kolekcijas radīšanas procesā.

Ekskluzīvu piedzīvojumu visām maņām radījusi radošā apvienība “Skudras Metropole” sadarbībā ar dizaina risinājumu uzņēmumu “Don’t Panic”, kā arī vēl citiem Latvijas uzņēmumiem, kopskaitā 30.

FOTO: Jānis Vīksna

Pasākums kastē iepazīstina ar jaunās kolekcijas tapšanas gaitu, dizaineru inspirācijām, krāsu izvēli, apdruku rašanos, gataviem jaunajiem apģērbiem.

Kastē radīti dizaina priekšmeti īpašai ēdienu baudīšanai, spēles elementi, dažādas aplikācijas, kas atdzīvina apdrukas, kā arī modes skate saldā ēdiena šķīvī.

Pieredze norisinās četrās dažādās kārtās - sākot ar atsvaidzinošu pavasara starteri, ko papildina interaktīvi elementi, kas stāsta par galveno tendenci - ikdienas apģērbu lietošanas pieaugumu. Zīmolam tā ir uzticība augstas kvalitātes materiāliem jaunos un novatoriskos veidos.

Otrā kārta atklāj pavasara/vasaras kolekcijas jūras iedvesmotas krāsas ar atmiņas spēli, kā arī krāšņu augļu izlasi, ko baudīt. Tīra un svaiga klasisko nokrāsu palete nosaka toni skapja satura atjaunināšanai, savukārt pop toņi piedāvā atsvaidzinošu krāsu šļakatu, kas katram tērpam piešķir atjaunotu enerģiju.

FOTO: Jānis Vīksna
FOTO: Jānis Vīksna
FOTO: Jānis Vīksna

Tam seko portugāļu stila pamatēdiens, kas aicina vakariņotājus izpētīt Portugāles flīžu ar rokām apgleznotos rakstus, kas šajā sezonā iedvesmoja zīmola BOSS izcilās jaunās apdrukas. Izmantojot skenēšanas aplikāciju, tās ir iespējams atdzīvināt.

FOTO: Jānis Vīksna
FOTO: Jānis Vīksna

Kamuflāžas desertā radīta mini "BOSS" modes skate 3D formātā katra klienta personīgajā šķīvī. Kulminācija negaidītā un radošā pieredzē pārsteidz, informē un iedvesmo.

Katrā no kārtām ir iekļauta personīga ziņa un sveiciens no īpaša BOSS viesa, kurš sniedz ekskluzīvu informāciju par jauno kolekciju un jo īpaši par katras kārtas tēmu, kuru gatavojas izbaudīt.

FOTO: Jānis Vīksna

Sadarbojoties ar uzņēmumu "HUGO BOSS", novērojām, ka uzņēmumi meklē jaunus risinājumus, kas klientus var spēt pārsteigt un, iespējams, aizstāt tradicionālos pasākumu risinājumus klātienē. Šīs unikālās un ekskluzīvās kastes atver logu uz "BOSS" pasauli, nodrošinot TOP klientiem aizraujošu pieredzi viņu pašu mājās. Tā kā iespējas rīkot pasākumus klātienē joprojām ir ļoti ierobežotas, šī iniciatīva aicina klientus komunicēt ar BOSS zīmolu jaunā un iedvesmojošā veidā.

Radošā apvienība “Skudras Metropole” sadarbībā ar dizaina risinājumu uzņēmumu “Don’t Panic” ir radījusi un piegādājusi pasākumu kastē uz 9 Eiropas valstīm.

Radošās apvienības “Skudras Metropole” vadītāja Gundega Skudriņa atklāj: “Pandēmija ir ne tikai radījusi negācijas, bet arī pavērusi jaunus ceļus uzņēmējdarbībai. Cenšoties pārvarēt krīzes sekas, esam radījuši jaunu produktu pasākumu industrijā, palīdzot gan uzņēmumiem, gan zīmoliem stiprināt ciešākas saites ar saviem klientiem. Šāds produkts uzskatāmi parāda pasākumu industrijas nākotnes iezīmes, hibrīdpasākumu attīstību nākotnē, kā arī paver jaunus radošus ceļus izaugsmei.

Ieskicē nākotnes tendences - hibrīdpasākumu uzplaukumu, kā arī parāda radošo ideju neierobežotās iespējas. Kopā ar komandu esam lepni par paveikto un pateicīgi par iespēju strādāt ar tāda mēroga modes pasaules flagmani. Paveikts liels darbs, pārvarēti izaicinājumi un apgūti jauni apvāršņi.”

Uz augšu
Back