Gruzijas izdevums publicējis viltus interviju ar Navaļniju

Krievijas opozīcijas līderis Aleksejs Navaļnijs. FOTO: EPA/BABUSHKINSKY DISTRICT COURT PRESS SERVICE HANDOUT

Gruzijas izdevums “Ambebi” šonedēļ publicējis viltus interviju ar Krievijas opozīcijas līderi Alekseju Navaļniju, apgalvojot, ka intervija notikusi kolonijā, kur Navaļnijs ieslodzīts.

Kā intervijas autore “Ambebi” materiālā norādīta Krievijas žurnāliste Jeļena Vavina. Tomēr viņa Krievijas medijam “Meduza” uzsvērusi, ka viņai ar šo tekstu neesot nekāda sakara un ka viņa nekad nav intervējusi Navaļniju.

“Intervija” ar Navaļniju “Ambebi” tika publicēta 17.augustā, bet šobrīd tā vairs nav pieejama.

Gruzīnu izdevuma teksta tulkojumu krievu valodā bija publicējusi Krievijas vietne “Ura.ru”, tomēr Krievijas izdevums savā publikācijā bija pievienojis brīdinājumu, ka intervija, visticamāk, ir viltota.

Navaļnija līdzgaitnieks Ivans Ždanovs, šo “interviju” tviterī nodēvēja par smieklīgu.

Uz augšu
Back