Tādu Kia jūs vēl nebūsit redzējuši. Pirmā iepazīšanās ar kosmisko elektromobili EV6 (2)

TVNET Auto
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Ekrānuzņēmums no TV Auto ziņām

Ja uz šī ārpasaulīgā spēkrata nebūtu jaunā Kia logotipa, jūs diez vai uzminētu, kas tas patiešām ir Kia. Arī mēs to nespētu, jo jaunais elektromobilis EV6 tik ļoti atšķiras no citiem Kia modeļiem.

Nav jau arī brīnums. EV6 ir pirmais Kia, kas pieejams tikai elektroauto formā, un aizsāk jaunu modeļu sēriju, kurā rezervēti visi nosaukumi no EV1 līdz pat EV9. Tātad šis kosmosa kuģis uz riteņiem ir tikai sākums.

Autoziņu reportierim bija iespēja izmēģināt KIA EV6 kopkpitu testa braucienos Spānijā.

Aldis Zelmenis, TV Auto ziņas: "Kia EV6 uzvedas kā ļoti labs limuzīns. Vienīgais, ko nevar saprast, kādai automašīnu klasei EV6 varētu pieskaitīt."

Jā, tā patiesi ir problēma. Pēc apveidiem tas ir tāds kā paprāvs fāstbeks 4,7 metru garumā.

Aldis Zelmenis: "Bagāžnieks atveras ar visu stiklu, un tas nozīmē, ka ir daudz vietas bagāžniekā un piekļuve ir maksimāli ērta."

490 līdz 1300 litri ar nolaistiem sēdekļiem vairāk velk uz sporta universāli.

Foto: Ekrānuzņēmums no TV Auto ziņām

Taču, papētot tuvāk, atklājas, ka milzu arkas aizpilda SUV kategorijas riepas. Tad tomēr vairāk apvidnieks? Ņemot vērā, ka Kia elektromobilim ir daudz kopīga ar mātesfirmas Hyundai jaunāko meistardarbu Ioniq 5, varbūt...

Tenu Ojala (Tõnu Ojala), Tehnikamaailm galvenais redaktors: "Biju labā nozīmē pārsteigts: lai gan abas mašīnas tehniski ir ļoti līdzīgas, tām ir pilnīgi atšķirīgs dizains un raksturs.

Vitolds Miļus (Vitoldas Milius), Auto Bild Lietuva galvenais redaktors: "Vairākas lietas. Viena no tām ārkārtējs dizains. Kad brauc pa pilsētu, ļaudis skatās uz šo mašīnu, iespējams, vēl vairāk nekā uz Ioniq 5."

Pie tam viņi taču redz tikai ārpusi! Un nezina, ko zaudē...

Kia EV6 kokpits ir aptverošs un dziļš kā sporta automašīnai. Standarta versijā elektromotors attīsta 170 vai 225 zirgspēkus. Pilnpiedziņas EV6 ir jau divi motori un 320 ZS. Un 5,4 sekundes līdz simtam. Normal un Eko režīmi atšķiras maz, bet slēdzis uz stūres pazīst vēl vienu režīmu.

Aldis Zelmenis: "Toties, kas notiek, kad ieslēdz Sport! Tad jūtams, ka automobilis ir ļoti jaudīgs, un cita daba parādās, un tas ir pavisam kaut kas cits."

Tas vēl nav gluži korejiešu Taycan, bet vairs nav arī vienkārši elektriska Kia. 2022. gadā gaidāms kaut kas vēl trakāks - EV6 GT ar 580 ZS un 3,5 sekunžu paātrinājumu. Vai maz spējat to aptvert? Taču vispirms vajadzētu sagaidīt civilos modeļus ar aptuveni 480 km sniedzamību un saprotamu cenu. Mēs ceram uz kaut ko 50 000 eiro apkaimē.

Jānis Ozols, Forum Auto tirdzniecības vadītājs: "Pēc pēdējām prognozēm mēs Kia EV6 gaidām šā gada beigās vai nākamā gada sākumā. Sākumā būs pieejama EV6 klasiskās piedziņas versija un GT Line pilnpiedziņas variantā."

Komentāri (2)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu