XM vēsturisko saikni ar M1 veido apaļās formas aizmugurējā loga augšējos stūros.
Concept XM jaudas avots ir plug-in jeb spraudņa hibrīddzinējs, kas veidota ap V8 dzinēju. BMW neatklāj, vai tas ir jau pazīstamais 4,4 litru motors, kas cita starpā atrodams arī M5, vai arī kas pilnīgi jauns. Neatkarīgi no tā, benzīnnieks darbojas pārī ar elektromotoru, un tie abi kopā attīsta 740 zirgspēku jaudu un 1000 Nm griezes momentu. Tas padara XM par jaudīgāko automašīnu, kura jebkad valkājusi M emblēmu.
Konceptauto ir interjers ar spēcīgiem kontrastiem. Salona priekšējā daļā izmantota brūna āda ar skaidrām lietojuma pazīmēm un dizains ir kā klasiskajos BMW, bet aizmugurē ir atpūtas zona ar stepētu samta dīvānu.
Automobiļa dinamikas rādītāji nav zināmi un tāpat būtu tikai provizoriski, taču elektriskā sniedzamība ir 50 km. Un šobrīd pieejamā informācija liecina, ka
elektrificētā V8 plug-in sistēma būs vienīgā pieejamā piedziņas sistēma.
Tas nozīmē, ka nebūs nekādu sešu cilindru dīzeļu vai XM550i.
BMW plāno XM sērijveida versijas ražošanas līniju ierīkot Spartanburgā, ASV, un ražošanu sākt 2022. gada nogalē.