Kāpēc tehniskās apskates laikā jāstāv lietū un vējā un jāsalst (11)

CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Ekrānuzņēmums no 4.studijas sižeta

Tehniskā apskate ir procedūra, kas jāveic ikvienam vismaz divus gadus veca auto saimniekam. Pēdējā laikā gan šī nekaitīgā procedūra, kam gan var būt nevēlams iznākums, ir citādāka – ja kādreiz auto saimnieks pats varēja iebraukt boksos uz pārbaudēm, tad pandēmijas apstākļos viņam jāpaliek ārā, lai ar saviem vīrusiem potenciāli neapdraudētu apskates stacijas darbiniekus. Laika apstākļiem šajos gadījumos nav pilnīgi nekādas nozīmes, tāpēc pirms tehniskās apskates jāparūpējas par pienācīgu apģērbu un lietussargu gadījumam, ja līst.

LTV raidījuma 4. studija skatītājs Normunds Bilsens pauž nesapratni, kādēļ situācijā, kad valstī noteiktais platības apjoms uz vienu cilvēku ir 25 kvadrātmetri, viņam jāiet ārā no apskates stacijas un jāgaida. Citas opcijas, piemēram, uzgaidāmā telpa, viņam pat netiek piedāvātas. Arī citi raidījuma reportieres sastaptie tehniskās apskates apmeklētāji nav diez cik priecīgi par gaidīšanu aiz durvīm. Īpaši nepatīkami tas ir tad, ja ārā ir nepatīkami laikapstākļi – stiprs sals, spēcīgs vējš, lietus, putenis.

Normunds pauž arī nesapratni, kādēļ uz apskates stacijas durvīm rakstīts, ka drīkst uzturēties 14 personas, bet viņš tomēr netiek laists iekšā. Turklāt pēc apskates nav arī kam pajautāt par mašīnai konstatētajām problēmām. "Viņi man skaidri un gaiši pateica, ka vaina ir aprakstīta "slimības lapā" un lai es pats tiekot galā," atceras Normunds.

Foto: Ekrānuzņēmums no 4.studijas sižeta

Tikmēr CSDD pārstāvis Mārtiņš Mālmeisters skaidro, ka pandēmijas apstākļos pieņemts lēmums par to, ka klientiem jāuzgaida ārpusē, tikai viena iemesla dēļ – lai samazinātu kontaktu starp apskates stacijas darbiniekiem un klientiem. Mālmeisters arīdzan piebilst, ka aizvadīto divu gadu laikā ir pieņemts ļoti, ļoti daudz tehnisko apskašu, taču šī esot pirmā sūdzība par to, ka jāuzgaida ārā. 

CSDD pārstāvis arīdzan skaidro, ka pieņemtā kārtība paredz: stacijas darbinieks izbrauc no apskates stacijas un mašīnas īpašniekam uzreiz pastāsta par atklātajām problēmām. Attiecībā uz Normunda gadījumu – auto saimnieks uz vietas nav bijis, tāpēc auto ar apskates rezultātiem atstāts ārā. Mālmeisters nobeigumā piebilst, ka apskates protokols ir veidots maksimāli vienkāršs un konstatēto nepilnību apraksts ir lasāms skaidrā latviešu valodā, lai tas būtu saprotams ikvienam.

Komentāri (11)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu