Renault ar partneriem ražos augstas veiktspējas elektromotorus bez retzemju metāliem

TVNET Auto
CopyLinkedIn Draugiem X
Renault Megane E-TECH Electric
Renault Megane E-TECH Electric Foto: Renault

Renault Group, Valeo un Valeo Siemens eAutomotive 10.februārī paziņoja, ka ir parakstījuši starpresoru vienošanos ar mērķi veidot stratēģisku partnerību, lai Francijā projektētu, kopīgi izstrādātu un ražotu jaunas paaudzes elektromotoru, neizmantojot retzemju metālus.

Visi iesaistītie partneri apvienos savas zināšanas un pieredzi, lai izstrādātu unikālu elektropiedziņas sistēmu, kas ar mazāku enerģijas daudzumu nodrošinās lielāku jaudu, turklāt tās izstrādē netiks izmantoti retzemju metāli.

Katrs no trim partneriem sniegs savu ieguldījumu divu galveno elektromotora daļu – rotora un statora – izstrādē un ražošanā.

Renault izstrādās un ražos EESM (electrically excited synchronous motor) rotora tehnoloģiju. Izstrādāta,

neizmantojot retzemju metālus, šī tehnoloģija nodrošinās augstāku energoefektivitāti.

Papildus detaļu piegādei, balstoties uz katra uzņēmuma zināšanām, Renault izstrādās arī Renault Group paredzēto vispusīgā dzinēja kopējo arhitektūru.

Foto: Renault

Valeo un Valeo Siemens eAutomotive izstrādās un ražos statoru, kura pamatā ir Valeo tehnoloģiskās zināšanas par vara stiepļu komplektēšanu. Valeo unikālās zināšanas ļauj statorā blīvāk izmantot varu, tādējādi panākot lielāku jaudu, nepatērējot vairāk elektroenerģijas.

Renault Group, Valeo un Valeo Siemens eAutomotive būs pirmie, kas,

sākot no 2027. gada, masveidā ražos 200 kW elektromotoru, neizmantojot retzemju metālus.

Dzinēja ražošana paša autoražotāja vajadzībām notiks Renault Group Kleonas (Cléon) rūpnīcā Normandijā, Francijā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu