Ioniq 5 kardināli atšķiras no citiem
Skaidrojot, kas varētu būt par pamatu pašmāju un citu valstu ekspertu pozitīvajiem vērtējumiem, Delfi Auto redaktors un Latvijas Gada auto žūrijas pārstāvis Raimonds Zandovskis uzsver, ka Ioniq 5, pirmkārt, piesaista uzmanību, jo ievērojami atšķiras no citiem elektriskajiem priekšgājējiem un pašreizējiem konkurentiem.
"Braucot ar to, ir sajūta, ka atrodies pavisam citādā mašīnā, nekā ierasts. Tāpat man patika praktiskā V2L tehnoloģija. Esmu redzējis video, kuros cilvēki pļauj mauriņu ar elektrisko zāles pļāvēju, kā elektrības avotu izmantojot Ioniq 5. Kāds cits Ioniq 5 īpašnieks demonstrēja, kā gatavo vakariņas bērniem, pieslēdzot elektrisko plītiņu pie mašīnas," stāsta Raimonds.
Pēc viņa domām, Ioniq 5 guvis tik daudz starptautisku panākumu tieši tāpēc, ka paplašina parastas mašīnas izmantošanas robežas, kļūstot par kaut ko vairāk nekā tikai vienkāršu auto. Ar interesanto dizainu, tehnoloģijas, sniedzamību, interjera minimālismu, salona plašumu un lielāku klīrensu Dienvidkorejas ražotājs ir trāpījis tieši mērķī – Hyundai ir izdevies uzrunāt patiešām plašu auditoriju.
"Tāpēc ne ģimenes ar bērniem, ne elektroauto cienītāji, ne uzņēmēji, kuri pieraduši braukt ar vairākas reizes dārgākiem modeļiem, neskopojas ar uzslavām šim auto. Tas kārtējo reizi apliecina, ka ražotājiem ir svarīgi domāt par to, ko vēlas mūsdienu autovadītājs. Viņam vairs nepietiek vienkārši ar mašīnu kā pārvietošanās līdzekli, viņš gaida ko vairāk,” rezumē žurnālists.