Telefona līnija - aizņemta, klientu centra durvis - ciet. Kā sazināties ar "Latvijas gāzi"?

CopyLinkedIn Draugiem X
Akciju sabiedrības "Latvijas Gāze" logo.
Akciju sabiedrības "Latvijas Gāze" logo. Foto: Ieva Lūka/LETA

Trīskāršojoties klientu interesei par līgumiem, cenām un valsts atbalstu, uzņēmums "Latvijas gāze" daudziem kļuvis nesasniedzams. Telefona līnija dienas vidū ir aizņemta, bet klientu apkalpošanas centra durvis Rīgā jau kopš pandēmijas sākuma ir slēgtas pavisam, vēsta Dienas ziņas.

Uzņēmumā pastāstīja, ka iepriekšējo 1000 zvanu dienā vietā "Latvijas gāze" tagad saņem no 3000 līdz 4000 zvanu. Apkalpošanas centru klātienē vaļā vairs nevērs, jo pilnīgi visu varot veikt attālināti – gan pārslēgt līgumu, gan nodot ikmēneša rādījumus īsziņā.

"Ja ir vairāk nekā 40 cilvēki rindā uz līnijas, sistēma saprot, ka gaidīšanas laiks ir stunda, un atslēdz. Pl.10–15 ir pīķa stundas. Vajag no rīta vai vakarā zvanīt," stāstīja "Latvijas gāzes" Mājsaimniecību departamenta vadītāja Diāna Tivča.

Uzņēmums arī uzsver - "Latvijas gāze" turpmāk darbosies hibrīdvidē, bet klātienē ne.

Vairāk skaties sižetā!

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu