Sportisks, kompakts, saprotams - jaunais "Renault" elektromobilis "Megane E - Tech"

TVNET Auto
Sportisks, kompakts, saprotams - jaunais "Renault" elektromobilis "Megane E - Tech"
Facebook LinkedIn Draugiem Twitter
Comments
Foto: Ekrānuzņēmums no video

"Renault Megane E Tech" ir viens no intriģējošākajiem elektromobiļiem pašmāju tirgū. Nav bez grēka, bet izskatīgs un pārdomāts. Dizains kā mazam "Range Rover". Kurš ko tādu gaidītu no "Renault"?

Tikai 4,2 metrus garais elektromobilis ir apmēram tikpat garš kā mazās klases krosovers "Renault Captur". Taču garākas riteņu bāzes un citāda dizaina dēļ "E - Tech" izskatās lielāks un iekšpusē tāds arī ir.

No "Megane" palicis tikai nosaukums. Tā ražota uz viena platformas ar "Aryia", tikai mazāka un tikai FWD. Turklāt "Megane" ir zemāka. Kopā ar stūros atvirzītiem 18 collu riteņiem siluets piešķir tai sportiskāku stāju. Lai gan elektriskajai "Megane" ir lieli riteņi, tas nav krosovers.

Gluži parasts arī nav, bet jumts zems kā "coupe". Atšķirībā no konkurentiem ir priekšpiedziņas auto un motors ir priekšā. Salonā vairāk vietas, lielāks bagāžnieks nekā "Cupra Born".

Siltumsūknis ir standartaprīkojumā. Siltumsūknis elektromobilī ir efektīvāks par elektrisko apsildi vai dzesēšanu, sevišķi, ja jādzesē ne tikai salons, bet arī baterija. Bez tam Renault inženieriem izdevies likt lietā pat mūžīgo elektromobiļu nelaimi - palielinātu svaru.

Lai gan "Megane" nav nedz aktīvo stabilizatoru, nedz elektronisku amortizatoru, tā lieliski stūrējas.

Video: "TV Autoziņas" sižets

Tēmas
Nepalaid garām!
Uz augšu