Dati liecina, ka pieaudzis to iedzīvotāju īpatsvars, kuri mūzikas ierakstu iegādei ir tērējuši vairāk par 100 eiro gada laikā, savukārt aptuveni desmitā daļa jeb 8% iedzīvotāju mūzikas ierakstu iegādei, straumēšanas servisu abonementiem gada laikā tērē līdz desmit eiro. Pētījums parāda, ka salīdzinājumā ar pērno gadu šo iedzīvotāju īpatsvars ir būtiski samazinājies. 6% iedzīvotāju mūzikas iegādei gadā tērē no 11 līdz 30 eiro, bet 9% - virs 30 eiro.
Visbiežāk izmantotais mūzikas iegādes avots ir straumēšanas servisi, kurus mūzikas iegādei izmanto 16% Latvijas iedzīvotāju,
tikmēr 2% mūzikas ierakstus iegādājas veikalā vai internetā kompakdiska vai DVD formātā, 1% tos iegādājas par maksu, lejuplādējot internetā, un 1% mūzikas ierakstus iegādājas veikalā vai internetā vinila plašu formātā.
Savukārt, lielākā daļa iedzīvotāju mūzikas ierakstus neiegādājas - 39% mūzikas ierakstus klausās bezmaksas interneta vietnēs, kā arī 33% radio.
No tiem iedzīvotājiem, kuri biežāk iegādājas mūzikas ierakstus, ir 18 līdz 29 gadus veci iedzīvotāji, skolēni, studenti, rīdzinieki, kā arī iedzīvotāji ar ienākumiem uz vienu cilvēku ģimenē virs 1000 eiro mēnesī.
Atbildes uz jautājumiem par to, kur visbiežāk iedzīvotāji klausās mūziku 44% klausās mūziku, pārvietojoties ar transportlīdzekli, 30% iedzīvotāju dod priekšroku mūzikas atskaņošanai mājās, bet 9% to klausās savā darba vietā un 7% pārvietojoties ar kājām.
Biežāk, pārvietojoties ar transportlīdzekli, mūzikas ierakstus salīdzinoši biežāk klausās vadītāji, augstākā līmeņa speciālisti pēc nodarbošanās, iedzīvotāji ar salīdzinoši augstākiem gan personīgajiem ienākumiem, gan ienākumiem uz vienu cilvēku ģimenē, iedzīvotāji, kuru ģimenē ir četri un vairāk cilvēki, kā arī tie iedzīvotāji, kuri mūziku klausās radio.