MSL Impact vebināri PR un mārketinga nozares entuziastiem

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām: MSL Impact vebināri PR un mārketinga nozares entuziastiem
Nepalaid garām: MSL Impact vebināri PR un mārketinga nozares entuziastiem Foto: Publicitātes foto

Lai sekmētu sabiedrisko attiecību (PR) un mārketinga nozares izaugsmi, kā arī efektīvāku informācijas apmaiņu starp profesionāļiem, komunikācijas aģentūra MSL Baltics piedāvā vebināru sēriju "MSL Impact". Pasākumi norisināsies  11. un 12. oktobrī pulksten 12.00 – 13.30 TVNET portāla tiešraidē.

MSL Baltics uz saviem vebināriem aicina ikvienu komunikācijas interesentu. Noderīgas zināšanas un praktiskus padomus iegūs gan mārketinga un PR profesionāļi, gan attiecīgo studiju programmu studenti un absolventi, gan viedokļu līderi, gan cilvēki, kurus interesē, kā viņa mīļākie uzņēmumi ar viņu runā.

Kāpēc šādus pasākumus ir svarīgi apmeklēt? "Komunikācijas nozarē informācijas aprite notiek teju gaismas ātrumā," stāsta MSL Baltics izpilddirektore Baiba Kauliņa. "Tāpēc ir svarīgi neapjukt, nezaudēt fokusu un neatmest komunikācijai ar roku. PR nenozīmē tikai preses relīzes. Integrētā komunikācija ir sarežģīts sinhrons organisms, un komunikācija ir dzīvs un daudzšķautņains process, kuru pārvaldīt bez stratēģiskas pieejas ir līdzvērtīgi lēkšanai bez izpletņa. Var jau paveikties, bet... Tieši tāpēc veidojam vebinārus, lai stāstītu par gaisa spilveniem šādās situācijās, un atbildēsim uz svarīgāko: kā veicināt zīmola reputāciju ar ierobežotu budžetu? Kā būt radošam, ja jārēķinās ar globālajām vadlīnijām? Ja būsim drosmīgi, vai nekritīsim atcelšanas kultūras slazdā?" Par šiem un daudziem citiem jautājumiem 11. un 12. oktobrī runās MSL tīkla eksperti no Centrāleiropas un Austrumeiropas.

Vebināru programma un eksperti

11.10. plkst. 12.00-13.30 ((EEST)

#1 Kā tikt galā ar cancel culture (atcelšanas kultūru)?

Marija Vorkule, PR konsultante, MSL Baltics

Daria Tvereka, vadošā partnere, Publicis Consultants

#2 Vai radošā komunikācija vienmēr ir nesamērīgi dārga?

Oana Buļeksa, izpilddirektore, MSL The Practice

Ruta Bartuškevičūte un Adele Zarovska, satura konsultanti, MSL Baltics

12.10. plkst. 12.00-13.30 (EEST)

#3 Vai nepieciešams PR, ja jau ir mārketings?

Lukašs Kovaļskis, izpilddirektora vietnieks, MSL Poland

Baiba Kauliņa, izpilddirektore, MSL Baltics

Pasākumu vadīs Ivars Svilāns.

Vebināram var pievienoties arī Facebook Live translācijā, apmeklējot vietni https://www.facebook.com/events/285676747668255

Par MSL Baltics

MSL ir Publicis Groupe sabiedrisko attiecību un integrētās komunikācijas tīkls – viens no lielākajiem pasaulē. Tas lepojas ar vairāk nekā 3100 darbiniekiem 107 birojos visā pasaulē.

Tas ir visstraujāk augošais sabiedrisko attiecību tīkls Āzijas un Klusā okeāna reģionā. Šogad MSL tika atzīta par "2023. gada aģentūru Centrāleiropā un Austrumeiropā" PRovoke Media Sabre Awards Gala pasākumā Frankfurtē. Tas ir viens no augstākajiem Eiropas apbalvojumiem, ko var saņemt sabiedrisko attiecību aģentūra.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu