PAR PROGRAMMU #YOUTHEMPOWERED:
Programmu #YouthEmpowered 2017. gadā uzsāka Coca-Cola HBC, domājot par jauniešiem, jo īpaši tiem, kas ir savas izglītības vai karjeras izvēles priekšā. Iniciatīvas mērķis ir atbalstīt viņus, palīdzot izdarīt šīs izvēles un attīstīt prasmes, kas noderēs, lai atrastu savu vietu darba tirgū. Coca-Cola HBC Group mērķis visos tirgos, kuros tā darbojas, ir līdz 2025. gadam atbalstīt vienu miljonu jauniešu. Līdz šim Polijā un Baltijas valstīs vairāk nekā 250 000 cilvēku ir izmantojuši programmas partnerību piedāvātos rīkus.
PAR FONDU MENTORS4STARTERS:
Organizācija Mentors4Starters jau desmit gadus īsteno konsultāciju un attīstības programmas talantīgiem cilvēkiem, kas pēc vairāku gadu karjeras attīstības meklē iedvesmu un izaugsmi savā profesionālajā ceļā. Fonda galvenais mērķis ir izglītība nākotnei, kas balstīta uz nākotnes prasmēm, kā arī zināšanu nodošana starp paaudzēm. Vadošā Mentors4Starters programma ietver individuālas mentorēšanas sesijas ar Polijas uzņēmumu, nevalstisko organizāciju un kultūras jomas vadošajiem pārstāvjiem, kā arī tikšanās un darbseminārus ar absolventiem un mentoru kopienu. Fonda stratēģiskais partneris ir organizācija Polish Business Roundtable.
Coca-Cola HBC ir otrs lielākais The Coca-Cola Company dzērienu ražotājs pasaulē, sasniedzot vairāk nekā 700 miljonus patērētāju. Pašlaik Latvijā pieejamie zīmoli ir: gāzētie dzērieni Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Zero Sugar Zero Caffeine, Fanta, Sprite (un to varianti bez cukura), Scheweppes, sulas, nektāri un augļu dzērieni Cappy, ūdens Neptunas, enerģijas dzērieni Burn un Monster un ledus tējas Fuzetea. Coca-Cola HBC Latvija dzērienu klāstā ir arī Costa Coffee, kā arī alkoholiskie dzērieni.
*https://stat.gov.lv/lv/statistikas-temas/izglitiba-kultura-zinatne/izglitibas-limenis/12199-jauniesi-kuri-nestrada-un?themeCode=IZ