Volkswagen amerikāņiem parāda lielizmēra SUV (15)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Detroitas auto šovā Volkswagen prezentējis speciāli Kanādas un ASV tirgum radītu konceptauto – lielizmēra SUV CrossBlue ar trim sēdekļu rindām un ekonomisku hibrīddzinēju.

Šobrīd Volkswagen SUV automobiļu saimi veido 4,4 metrus garais Tiguan un 4,8 metrus garais Touareg. Ja CrossBlue nonāktu ražošanā, tas ar 5 metru garumu un trim sēdekļu rindām (septiņām sēdvietām) modeļu hierarhijā nostātos virs abiem šiem auto.

Auto ir iespaidīgs izmēros, taču degvielas patēriņš tam ir ļoti zems, un tas panākts, uzstādot hibrīddzinēju ar 190 zirgspēku TDI dīzeļmotoru un diviem elektromotoriem (40 kW jauda priekšējam un 85 kW jauda aizmugurējam). Visi agregāti kopā attīsta 306 zirgspēkus un 700 Nm, bet vidējais patēriņš atbilst 2,1 litram uz 100 kilometriem. Jāņem gan vērā, ka, uzlādējot CrossBlue baterijas no rozetes, auto līdz pat 33 kilometriem var veikt elektrorežīmā, nepatērējot ne grama degvielas. Tai pašā laikā var atzīmēt, ka, arī braucot tikai ar dīzeļdzinēju, auto nav īpaši rijīgs, jo oficiāli tas ar vienu galonu jeb 3,8 litriem dīzeļa spēj veikt 35 jūdzes (56 kilometri), un tas atbilst 6,72 l/100 km kombinētā ciklā.

Dinamika šim auto drīzāk ir pietiekama, nevis kosmiska – 100 km/h tas spēj sasniegt 7,5 sekundēs un maksimāli attīsta 204 km/h; elektrorežīmā apvidnieka maksimālais ātrums tiek samazināts līdz 120 kilometriem stundā. Tai pašā laikā automobilim tiek solīta gana laba caurgājība, nobraucot no ceļa ar cietu segumu, jo, izvēloties Offroad braukšanas režīmu, priekšējais elektromotors, kuru ar enerģiju apgādā TDI dzinējs, sāk strādāt kā ģenerators un baro ar aizmugurējo asi sajūgto elektromotoru. Būtībā CrossBlue ir pilnvērtīgs SUV tikai ar elektrisku jaudas pārvadu uz aizmugurējo asi.

Konceptauto, kura dizains veidots Volkswagen koncerna galvenā dizainera Valtera de Silvas un Volkswagen zīmola galvenā dizainera Klausa Bišofa vadībā, ir 4,987 metrus garš, 2,015 metrus plats, 1,733 metrus augsts, un tā riteņu bāze ir 2,980 metri. Tā salonā ir trīs sēdekļu rindas ar divām atsevišķām sēdvietām katrā (ja auto ražos sērijveidā, tad vidējā rindā būs trīs sēdvietas) un 335 litrus liels bagāžnieks aiz tām. Kravas novietnes tilpumu viegli var palielināt; nolaižot trešās sēdekļu rindas atzveltnes, tilpums palielinās līdz 812 litriem, savukārt ar nolaistiem arī otrās rindas sēdekļiem bagāžu var izkārtot gandrīz 2 kubikmetrus lielā telpā.

Komentāri (15)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu